Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybor stacji lutowniczej. Opinie o stacjach.

mefiu990 25 Sie 2013 16:41 2784 6
  • #1 25 Sie 2013 16:41
    mefiu990
    Poziom 9  

Dzien dobry. Na poczatku chcialbym powiedziec ze jest to moj pierwszy post na elektorda.pl i tym samym prosze o wyrozumialosc.
    Chcialem powiedziec dodatkowo ze jestem studentem Informatyki i zblizam sie powoli do obrony pracy inzynierskiej zwiazanej z systemami wbudowanymi.
    Dotychczas zajmowalem sie programowaniem gotowych boardow (poskladanych) z roznymi mikrokontrolerami (8051, 8052, rozne odmiany AVR, PIC, RPi) ewentualnie laczac peryferia do boardow za pomoca kabelkow (na palaka) do zlacz kolkowych - moze to smieszne ale mi starczalo. Nie mialem potrzeby lutowania az do teraz bo musze samemu polutowac kilkanascie plytek na wlasne potrzeby do pracy inzynierskiej.
    Problem zaczal sie ostatnio gdy zakupilem stacje lutownicza Xytronic LF1600ESD do polutowania kilku kitow AVT (z elementami SMD oraz THT). Jest to 80W stacja lutownicza.