Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yamaha R-50 - Podłączenie SubWoofera

26 Sie 2013 23:36 2400 3
  • Poziom 2  
    Witam,
    jestem nowicjuszem w sprawach audio, i jestem raczej hobbystą, więc wciąż szukam rad. Mój problem polega na tym, że nie bardzo wiem jak, albo czy można w ogóle podłączyć SubWoofer do mojego Amplitunera.

Oto zdjęcie panelu tylniego Amplitunera:

A oto SubWoofer który dokupiłem:
    /allegro.pl/subwoofer-aktywny-yamaha-yst-sw030-gwara-audioklan-i3469347772.html

Ze specyfikacji widać, że SubWoofer ma wejście tylko Chinch. Więc jak to podłączyć do tego wzmacniacza? Czy po prostu podpiąć osobno do komputera?
    Z góry dzięki za wszelkie propozycje.

PS. Bardzo bym prosił, żebyście nie pisali coś w stylu: "Po co Ci taki Sub jak masz taki słaby wzmacniacz" itp. ;)

PS2. Jeśli by to kogoś interesowało, mam podpięte do tego te głośniki:
    Unitra Tonsil Mildtone 80
  • Poziom 19  
    Witam.
    W w/w wzmacniaczu nie ma żadnych wyjść sygnału,więc nie da rady podłączyć bezpośrednio (jedynie przeróbka wewnątrz wzmacniacza mogła by pomóc,wyprowadzić wyj.na subwoofer)

Pozdrawiam.

Dodano po 16 [sekundy]:

Witam.
    W w/w wzmacniaczu nie ma żadnych wyjść sygnału,więc nie da rady podłączyć bezpośrednio (jedynie przeróbka wewnątrz wzmacniacza mogła by pomóc,wyprowadzić wyj.na subwoofer)

Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 8  
    jeśli w zaznaczonym miejscu jest napis rec Out to tamtędy można by próbować podpiąć twój sprzęt.
    Daj jeszcze zdjęcie przodu.
    Co do przeróbki wewnętrznej to nie polecam.
    Wyjście to też słuchawki albo same kanały - prawy i lewy. Wyjść masz przynajmniej jedno.

Dodano po 13 [minuty]:

Kolo twierdzi że trzeba przebudować wzmacniacz bo nie ma wyjść sygnału. Głośniki się podpina do czegoś takiego i we wzmacniaczu raczej jest wyjście Tape Rec Out i chyba jeszcze słuchawki ale nie ma zdjęcia przodu.