Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra C 2.2 DTI - Błąd P0149 Kąt Wtrysku

pszczolek 27 Sie 2013 12:08 8889 5
  • #1 27 Sie 2013 12:08
    pszczolek
    Poziom 15  

    Witam
    Pacjent po wymianie pompy wtryskowej 2 wtyczkowej PSG16. Wymiana była przeprowadzona na blokadach więc wydaje mi się ze nic nie powinno się przestawić w rozrządzie.

    Objaw jest taki ze auto ma początek wtrysku ok 18 CA bez zapłonu na zapłonie ok 21 CA.Po dodaniu gazu kąt się zwiększa do ok 40 CA w live data. Próbowałem przestawiać kąt na fasolkach ale na OP-COMIe nie widać poprawy jedynie jak go opóźnię to kopci na niebiesko (nie spalona ropa) a jak przyspieszę to jest ok i nie kopci

    Samochód nie wkręca się powyżej 3000 obr oraz wyskakuje błąd

    P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe dzialanie
    (5A) - Obecny

    Po skasowaniu auto wkręca się ponownie na obroty aż do ponownego pojawienia się kodu. Po 2-3 odpaleniach silnika go ponownie rejestruje.

    Czekam na podpowiedzi jak to ugryźć :|

    0 5
  • #2 27 Sie 2013 21:06
    szpon79
    Poziom 10  

    masz te pompę zakodowaną - do auta

    0
  • #3 27 Sie 2013 21:19
    pszczolek
    Poziom 15  

    tak pompa zakodowana tzn Pin i mapa pod mój silnik innaczej bym go nie odpalił :P

    0
  • #4 28 Sie 2013 07:01
    niuniu36

    Poziom 27  

    Pompa sprawna,sprawdz pracę silnika po ustawieniu początku dostawy na wartość 24CA jeśli nie pomoże to zawór początku wtrysku w pompie.

    0
  • #5 28 Sie 2013 09:49
    pszczolek
    Poziom 15  

    Ewentualnie czy jest mozliwość wymiany przestawiacza gdy pompa jest na samochodzie ?

    0
  • #6 29 Sie 2013 21:04
    pszczolek
    Poziom 15  

    Problem rozwiązany.
    Wymieniłem filtr paliwa oraz porządnie odpowietrzyłem układ paliwowy i auto hula bez problemu ;)

    0