Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skuter chińczyk 4t słaby, dławi się

tomek22275 27 Aug 2013 15:51 16419 5
  • #1
    tomek22275
    Level 10  
    Na początku wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zawory, pokrywke zaworową przykręciłem na sztukę( na dwie śrubki u tej rurki od spalin nie dokręcałem wgl) i próba, skuter idzie. Czyli poskładałęm wszystko na gotowo i pojechałem się znowu przejechać i znowu się dłwi. Odkręciłem pokrywkę, sprawdziłem luz wszystko ok więc przykręciłęm pokrywkę znów na sztukę i znowu próba, skuter jedzie dobrze. Przykręciłęm rurkę spalin żeby była szczelna, próba, skuter się dławi. Pomyślałęm że tłumik zapchany, odkręciłem go i nic nie pomogło. Więc pomyślałem że dusi się spalinami więc trzeba zmniejszyć luz na wydechowym, nic nie pomogło. teraz mam 0.05ciasno na ssącym i 0.5 luźniejna wydechu. Pytanie co moze być nie tak? Proszę o pomoc.
    Zawory ustawione, skuter złożony, na początku się dławił ale zaś jakby mu przeszło i szedł dobrze. Przejechałem się po dziurach i zaczął znowu mulić, co raz bardziej, co raz bardziej i znowu jest tak jak wtedy. Gdy zatkam ręką połowę wlotu powietrza to skuter jedzie dobrze ale gdy wezmę rękę to go muli. Problew tkwi w ukł paliwowym? W gaźniku? Gaźnik był czyszczony..
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    Staszek49
    Level 35  
    W gaźniku należy udrożnić każdą dyszę i usunąć nieczystości z dna gaźnika. Ponadto sprawdź stan uszczelki i kolanko gaźnikowe, gdyż wykonane jest z marnej gumy, która lubi popękać. Jeśli kolanko i uszczelka będą sprawne, to zważ jeszcze na sposób dokręcenia gaźnika do silnika - powinien być dokręcony równomiernie i z czuciem. Jeśli masz w tym pojeździe filtr paliwa, to go sprawdź, czy przepuszcza paliwo jak należy oraz nie zapomnij o filtrze w zbiorniku paliwa ( dostępny jest po odkręceniu kranika podciśnieniowego).
  • #3
    tomek22275
    Level 10  
    Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności, skuter troszkę ciężko zapalimbo jakby za 6 razem i chodził normalnie nie dławił się. Co może być że mu się tak odmienia? Syf na dyszy? Gaźnik czyściłem dokładnie ultramytem potem płukałęm woda i dmuchany był sprężonym powietrzem.
  • #4
    lolek162
    Level 8  
    Zaklej sobie dwie dziury od wlotu powietrza.
  • #5
    tomek22275
    Level 10  
    niby tak... ale mi się tak do końca to nie podoba, wolałbym dojść do tego co jest nie tak. Zapaliłem teraz skutera i pojechałem się przejechać, i już nie jest to samo co przed południem, ma jakby mniej mocy, na zimnym i na ciepłym tak samo. Kolor świecy kawa z mlekiem (więcej mleka). Filtr paliwa mam ten prostokątny, przezroczysty na wężyku, żadnego filtra paliwa poza tym nie mam. W tym filterku jest trochę brudu, czy możliwe zeby on nie wyłapał? Mam zamiar rozebrać jeszcze raz gaźnik i zobacztć czy nie ma syfu w denku gaźnika, tak jak to było na począdku, przed pierwszym czyszczeniem.
  • #6
    lolek162
    Level 8  
    może łapie lewe powietrze