Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter chińczyk 4t słaby, dławi się

27 Sie 2013 15:51 13614 5
  • Poziom 10  
    Na początku wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zawory, pokrywke zaworową przykręciłem na sztukę( na dwie śrubki u tej rurki od spalin nie dokręcałem wgl) i próba, skuter idzie. Czyli poskładałęm wszystko na gotowo i pojechałem się znowu przejechać i znowu się dłwi. Odkręciłem pokrywkę, sprawdziłem luz wszystko ok więc przykręciłęm pokrywkę znów na sztukę i znowu próba, skuter jedzie dobrze. Przykręciłęm rurkę spalin żeby była szczelna, próba, skuter się dławi. Pomyślałęm że tłumik zapchany, odkręciłem go i nic nie pomogło. Więc pomyślałem że dusi się spalinami więc trzeba zmniejszyć luz na wydechowym, nic nie pomogło. teraz mam 0.05ciasno na ssącym i 0.5 luźniejna wydechu. Pytanie co moze być nie tak? Proszę o pomoc.
    Zawory ustawione, skuter złożony, na początku się dławił ale zaś jakby mu przeszło i szedł dobrze. Przejechałem się po dziurach i zaczął znowu mulić, co raz bardziej, co raz bardziej i znowu jest tak jak wtedy. Gdy zatkam ręką połowę wlotu powietrza to skuter jedzie dobrze ale gdy wezmę rękę to go muli. Problew tkwi w ukł paliwowym? W gaźniku? Gaźnik był czyszczony..
  • Poziom 35  
    W gaźniku należy udrożnić każdą dyszę i usunąć nieczystości z dna gaźnika. Ponadto sprawdź stan uszczelki i kolanko gaźnikowe, gdyż wykonane jest z marnej gumy, która lubi popękać. Jeśli kolanko i uszczelka będą sprawne, to zważ jeszcze na sposób dokręcenia gaźnika do silnika - powinien być dokręcony równomiernie i z czuciem. Jeśli masz w tym pojeździe filtr paliwa, to go sprawdź, czy przepuszcza paliwo jak należy oraz nie zapomnij o filtrze w zbiorniku paliwa ( dostępny jest po odkręceniu kranika podciśnieniowego).
  • Poziom 10  
    Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności, skuter troszkę ciężko zapalimbo jakby za 6 razem i chodził normalnie nie dławił się. Co może być że mu się tak odmienia? Syf na dyszy? Gaźnik czyściłem dokładnie ultramytem potem płukałęm woda i dmuchany był sprężonym powietrzem.
  • Poziom 8  
    Zaklej sobie dwie dziury od wlotu powietrza.
  • Poziom 10  
    niby tak... ale mi się tak do końca to nie podoba, wolałbym dojść do tego co jest nie tak. Zapaliłem teraz skutera i pojechałem się przejechać, i już nie jest to samo co przed południem, ma jakby mniej mocy, na zimnym i na ciepłym tak samo. Kolor świecy kawa z mlekiem (więcej mleka). Filtr paliwa mam ten prostokątny, przezroczysty na wężyku, żadnego filtra paliwa poza tym nie mam. W tym filterku jest trochę brudu, czy możliwe zeby on nie wyłapał? Mam zamiar rozebrać jeszcze raz gaźnik i zobacztć czy nie ma syfu w denku gaźnika, tak jak to było na począdku, przed pierwszym czyszczeniem.
  • Poziom 8  
    może łapie lewe powietrze