Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

c 360 - Nie moge go odpalić

albreht1523 28 Sie 2013 18:38 8283 37
  • #1 28 Sie 2013 18:38
    albreht1523
    Poziom 11  

    Witam!
    Posiadam ciągnik Ursus C360 ostatnio ciągnik stał 3 tygodnie teraz chciałem go odpalić ale tu zaskoczenie nie odpala paliwo leci filtry wyczyszczone. Lecz jak chce odpowietrzyć to powietrze wylatuje przez pompkę a nie do baku.A jak kręce rozrusznikem to dym nie leci z wydechu

  • Pomocny post
    #2 28 Sie 2013 18:46
    seweryn7701
    Poziom 30  

    To paliwa nie dostaje. Odpowietrz jak należy. Pierwsze filtry, na każdym jest śrubka do odpowietrzania. Zacznij od zgrubnego. Potem pompa. Też jest odpowietrznik. Możesz popuścić przewody przy wtryskiwaczach i zakręcić czy leci paliwo. Jak tak to można założyć że pompa jest ok. Dokręć je i pal.

  • Pomocny post
    #3 28 Sie 2013 21:09
    jpna100
    Poziom 24  

    Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D

  • Pomocny post
    #4 28 Sie 2013 22:34
    gilus1
    Poziom 28  

    Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.

  • #5 30 Sie 2013 18:30
    albreht1523
    Poziom 11  

    Ok, już problem rozwiązany, dzięki za pomoc.

  • #6 31 Sie 2013 10:04
    qoompel
    Poziom 21  

    albreht1523 napisał:
    OK już problem rozwiązany dziei za pomoc
    To może się pochwal rozwiązaniem problemu?!

  • #7 04 Wrz 2013 22:57
    albreht1523
    Poziom 11  

    Ok wiec zrobiłem to co koledzy radzili po 1.wyczysciłem bak 2.nowe paliwo 3.odpowietrzyłem pompe 4.odpowietrzyłem filtry 5.na rozrusznik nie chciał odpalic wiec musiałem go zaciagnać
    LECZ pozostał jeszcze problem z odpalaniem poniewaz dlugo musi krecic zanim odpali a jkk go zkasze i jeszcze raz zakrece to plli na dotyk

  • #8 05 Wrz 2013 09:21
    qoompel
    Poziom 21  

    albreht1523 napisał:
    ostał jeszcze problem z odpalaniem poniewaz dlugo musi krecic zanim odpali a jkk go zkasze i jeszcze raz zakrece to plli na dotyk
    Czyli albo się zapowietrza, albo cofa się paliwo.

  • #9 12 Paź 2013 15:22
    urssus
    Poziom 8  

    moja 60 też ma problem z odpaleniem a jak już zapali to dymi na biało a ciągnik niema siły

  • #10 12 Paź 2013 17:16
    2300708
    Usunięty  
  • #11 12 Paź 2013 19:03
    urssus
    Poziom 8  

    wtryskiwacze nowe ustawione a co do pompy wymienie zobaczymy

  • #12 12 Paź 2013 19:31
    jpna100
    Poziom 24  

    A jak się zagrzeje to co się dzieje? Ze wszystkich cylindrów dymi na biało? Ściągnij kolektor i zobacz.

  • #13 14 Paź 2013 17:08
    urssus
    Poziom 8  

    Wymieniłem pompę i nie chce zapalić.

  • #14 14 Paź 2013 17:19
    jpna100
    Poziom 24  

    Zapłon do ustawienia, układ do odpowietrzenia.

  • #15 15 Paź 2013 09:09
    urssus
    Poziom 8  

    ciągnik odpala a le nadal niema siły przy bronie dymi jak przy głębokiej orce

  • #16 15 Paź 2013 09:16
    mtracz
    Poziom 29  

    Kąt wtrysku ustawiony przy montażu pompy wtryskowej?
    A jak z kondycją silnika? Kompresja jeszcze jest? Nie dymi z odmy-korka wlewu oleju?

  • #17 15 Paź 2013 09:23
    jpna100
    Poziom 24  

    Tak jak pisałem o zapłonie. Ustaw go dobrze i będzie po problemie. Pełno jest tematów o jego ustawianiu na forum.

  • #19 15 Paź 2013 10:22
    mtracz
    Poziom 29  

    To zacznij od początku. Opisz od kiedy tak się dzieje i co już zrobiłeś. Filtry paliwa, powietrza, regulowane luzy zaworowe.
    Ile ciągnik ma MTH i czy miał już jakiś remont silnika?
    Jak apetyt na olej i dymienie z odmy?
    Tu po prostu może być już brak kompresji.
    Opisz coś bo to chodzenie po omacku.

  • #20 15 Paź 2013 10:48
    urssus
    Poziom 8  

    Filtry wymieniałem przy okazji wymiany pompy, zawory nie mają luzów, końcówki są na 170, a dymić dymi na czarno przy okazji dodania gazu, przy minimalnym dymi lekko białawym.

  • #21 15 Paź 2013 11:08
    mtracz
    Poziom 29  

    O jakim luzie piszesz? Luzie zaworu w prowadnicy czy luzie zaworowym. Mi chodzi o luz zaworowy, to luz miedzy dźwignią zaworową a czołem trzonka zaworu. Luz musi być bo zawory będą podparte i kompresja ucieknie.
    Dlaczego nie opisałeś wszystkiego o co prosiłem?
    Czym mniej będziesz dokładny w opisie tym dłużej to wszystko trwa.
    Najlepiej przydało by się zmierzyć ciśnienie sprężania.

  • #22 16 Paź 2013 21:44
    mały321
    Poziom 8  

    Zaworek zwrotny na pompce zasilającej, jeśli maszyna później po zgaszeniu odrazu odpala to cofa paliwo, przy przestawionym zapłonie maszyna pali źle cały czas (sprawdź jeszcze filtr powietrza, przy dużym zanieczyszczeniu będzie bardzo utrudnione odpalanie).

  • #23 16 Paź 2013 21:52
    urssus
    Poziom 8  

    filtry mam sprawne ciągnik odpala ale przy jakiej kol wiek pracy niema siły dymi a ciągnik praktycznie stoi w miejscu odkręciłem tłumni i z głowic 1,2 od chłodnicy dymi na czarno z 3 troszkę mniej a 4 normalnie niebieskawy

  • #24 25 Lis 2013 09:59
    GRZEGORZ_JANEK3
    Poziom 2  

    Przepompuj go dobrze pompką ręczną powinno być słychać brzęczenie zaworka zwrotnego przy zbiorniku paliwa i później próbuj go odpalić. Jeśli nie będzie chciał odpalić to dołóż ogień do kolektora ssącego i zakręć rozrusznikiem, jeśli odpali to znaczy że ma słabą kompresję. Rozumiem że pompa i wtryski były sprawdzane?

  • #25 25 Lis 2013 22:45
    urssus
    Poziom 8  

    pompa i wtryskiwacze ok przy bronowaniu chodził jak żółw po godzinie jazdy coś strzeliło aż urwało śrubę na klawiaturze po zakręceniu nowej ciągnik jakby sam się naprawił nie wiem czy głowice mogły być przy pchane?

  • #26 25 Lis 2013 23:16
    kryzđ
    Poziom 14  

    Witam,
    Taki objaw daje podparcie zaworu , lub zblokowanie w prowadnicy.
    Takie zdarzenie może skutkować zgięciem zaworu i jego zablokowaniem .
    Należy sprawdzić czy jest smarowanie klawiatury , ,luzy pomiędzy dźwigienkami a trzonkami zaworów oraz czy zawory nie są zablokowane w prowadnicach.

  • #27 26 Lis 2013 16:58
    urssus
    Poziom 8  

    wszystko jest na swoim miejscu i chodzi tak jak powinno zastanawia mnie fakt samoistnej naprawy

  • #28 06 Gru 2013 18:01
    GRZEGORZ_JANEK3
    Poziom 2  

    moze jest luz na klinie wałku rozrzadu

  • #29 19 Cze 2015 15:23
    albreht1523
    Poziom 11  

    Znowu mam problem c 360 paliwo nie leci do wtrysków lecz powrotem do baku

  • #30 19 Cze 2015 20:56
    zbigniew125
    Poziom 23  

    albreht1523 napisał:
    Znowu mam problem C-360, paliwo nie leci do wtrysków, lecz powrotem do baku

    Mogła się zawiesić listwa w pompie. Zdejmij pokrywkę z pompy wtryskowej i zobacz czy przy ruszaniu dźwignią gazu przesuwa tłoczkami (zwiększa dawkowanie) na sekcjach.
    Pozdrawiam.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME