Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyłącznik ciśnieniowy trzytorowy

Rafael1888 31 Sie 2013 17:19 6516 12
  • #1 31 Sie 2013 17:19
    Rafael1888
    Poziom 9  

Witam,
    Mam pewien kłopot, mianowicie mam do podłączenia pompę głębinową, włącznik tej pompy, wyłącznik cisnieniowy i hydrofor. Problem jest w połączeniu elektrycznym, tj. jak podłączyć ten wyłącznik ciśnieniowy LCA trzy torowy do wyłącznika pompy. Instalacja jest jednofazowa a wyłącznik jest trzy torowy.

1 12
  • #2 31 Sie 2013 18:47
    gersik
    Poziom 31  

Nie jestem elektrykiem ale ja mam taki wyłącznik podpięty pod 230v. Na środkowych stykach faza u góry, zero na dole i uziemienie z tyłu po śrubkę. Ja mam jeszcze włożone sondy i to wszystko spięte jest przez stycznik.

Dodano po 3 [minuty]:

Nie jestem elektrykiem ale ja mam taki wyłącznik podpięty pod 230v. Faza u góry, zero na dole i uziemienie z tyłu po śrubkę.

0
  • #3 31 Sie 2013 22:59
    piracik
    Moderator - Systemy Grzewcze

Przewód ochronny i przewód neutralny dajesz na sztywno do pompy, a przewód fazowy, jeszcze przed tą skrzynką podpinasz poprzez jeden ze styków na tym ciśnieniowym.
    Nie ważne który.
    Chodzi o to, aby ta skrzynka z kondensatorami była załączana przez presostat (wyłącznik ciśnieniowy)
    Od skrzynki do pompy już idą 4 żyły i tam lepiej nie ingerować. Wyłącznik ciśnieniowy trzytorowy

1
  • #4 02 Wrz 2013 18:49
    Rafael1888
    Poziom 9  

Witam ponownie,
    Panowie podłączyłem pompę głębinową i hydrofor tylko jest jeden kłopot. Manometr na górze zbiornika hydroforowego pokazuje cisnienie 1,6 MPa pomimo zainstalowania na przyłączu zaworu bezpieczeństwa !!! Pompa włącza się na kilka chwil wtedy gdy otworzę kranik czerpalny i jak go zamknę od razu się wyłącza.

0
  • #6 02 Wrz 2013 19:36
    Rafael1888
    Poziom 9