Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator DVR, oglądanie obrazu poprzez sieć LAN

Piżol 21 Wrz 2013 23:13 10959 55
  • Pomocny post
    #31 21 Wrz 2013 23:13
    sosarek
    Poziom 43  

    Hm...a czy próbowałeś przywracać rejestrator do ustawień fabrycznych i skonfigurować go od początku do końca ? Być może nie masz uprawnień do edycji wszystkich opcji.

  • #32 21 Wrz 2013 23:20
    Piżol
    Poziom 14  

    Przywracałem go do ustawień fabrycznych, za każdym razem loguję się na konto admin. Nawet wyciągałem baterię, ale skasowała ona tylko zegarek.

    Po włączeniu ustawień fabrycznych nadal mam ten url goddns, jakby to było w firmware wprowadzone.

  • #33 21 Wrz 2013 23:24
    sosarek
    Poziom 43  

    Wykasowanie bramy i DNS przy podłączeniu przez switch zmienia cokolwiek (lub ustawienie jako bramy adresu IP komputera z którego się łączysz) ?

  • #34 21 Wrz 2013 23:55
    Marek31415
    Poziom 31  

    Piżol napisał:
    ... URL: 13897788.GODDNS.ORG
    niestety nie ma żadnej możliwości wyłączenia tego lub zmiany.

    Czy jest możliwość zrobienia jakiegoś przekierowania w ruterze tego adresu ddns? Przypuszczam, że GODDNS już nie istnieje i być może to jest moim problemem.


    Możesz spróbować dodać wpisy do pliku HOSTS na komputerze, z którego się łączysz:

    IPrejestratora 13897788.goddns.org
    IPrejestratora www.goddns.org

    Nie wiem co z tego wyjdzie, ale warto spróbować.

  • #35 22 Wrz 2013 00:38
    Piżol
    Poziom 14  

    Wykasowanie bramy i DNS nic nie zmienia. Po edycji pliku hosts trwa łączenie w nieskończoność.

  • #36 22 Wrz 2013 02:02
    Marek31415
    Poziom 31  

    Wygląda na to, że strona startowa zawiera tylko activeX pobierany i instalowany z www.goddns.org,, który już nie istnieje.
    Jedynym ratunkiem jest poszukanie w sieci programu CMS do tego rejestratora. Według opisu w manualu był dołączony ("Web (IE) viewer, Event Notification, Multi-user accessing, Two way audio support. CMS software").

  • Pomocny post
    #37 22 Wrz 2013 14:34
    sosarek
    Poziom 43  

    Marek31415 napisał:
    Wygląda na to, że strona startowa zawiera tylko activeX pobierany i instalowany z www.goddns.org,, który już nie istnieje.
    Jedynym ratunkiem jest poszukanie w sieci programu CMS do tego rejestratora. Według opisu w manualu był dołączony ("Web (IE) viewer, Event Notification, Multi-user accessing, Two way audio support. CMS software").


    Web(IE) viewer znaczy że dostęp do rejestratora mamy z poziomu samej przeglądarki, która może być zainstalowana na dowolnym komputerze. Dodatkowa wtyczka ActiveX nie może znajdować się na żadnym serwerze DDNS (goggns.org) ponieważ jest ona zaimplementowana i obsługiwana z poziomu firmware samego urządzenia.

  • Pomocny post
    #38 22 Wrz 2013 14:58
    Marek31415
    Poziom 31  

    sosarek napisał:
    Dodatkowa wtyczka ActiveX nie może znajdować się na żadnym serwerze DDNS (goggns.org) ponieważ jest ona zaimplementowana i obsługiwana z poziomu firmware samego urządzenia.

    Sam jako programista napisałem wiele wtyczek ActiveX i uwierz mi, że może być pobierana i instalowana z dowolnego miejsca w sieci.
    Nie jest poprawne stwierdzenie "zaimplementowana i obsługiwana z poziomu firmware samego urządzenia", jest to bzdura. ActiveX jest normalnym programem komputerowym z zastrzeżeniem, że do uruchomienia potrzebuje tzw. kontenera.
    Takim kontenerem jest w tym przypadku Internet Explorer. Nie ma takiego czegoś, jak obsługa z poziomu firmware.
    Nowoczesne rejestratory często mają taką wtyczkę "zaszytą" w firmware i umożliwiają pobranie jej przez przeglądarkę. Ale równie dobrze możesz taki ActiveX pobrać z innego miejsca, zarejestrować w systemie i wtedy IE nie monituje już potrzeby instalacji.

  • #39 22 Wrz 2013 15:06
    sosarek
    Poziom 43  

    Dobrze, nie neguję tego co napisałeś, ale jak to się ma do rejestratorów działających tylko w sieci lokalnej, bez dostępu do internetu ? Skąd wtedy pobierana i instalowana jest wtyczka ?

  • Pomocny post
    #40 22 Wrz 2013 15:38
    Marek31415
    Poziom 31  

    sosarek napisał:
    Dobrze, nie neguję tego co napisałeś, ale jak to się ma do rejestratorów działających tylko w sieci lokalnej, bez dostępu do internetu ? Skąd wtedy pobierana i instalowana jest wtyczka ?

    Z CD z oprogramowaniem.

  • #41 22 Wrz 2013 18:44
    sosarek
    Poziom 43  

    Kolego, uruchamiałem tego sporo w swoim życiu, i za każdym razem nie ważne czy to w sieci lokalnej czy przy połączeniu z zewnątrz zawsze wtyczka pobierana jest z rejestratora.

  • #42 22 Wrz 2013 21:49
    Marek31415
    Poziom 31  

    sosarek napisał:
    Kolego, uruchamiałem tego sporo w swoim życiu, i za każdym razem nie ważne czy to w sieci lokalnej czy przy połączeniu z zewnątrz zawsze wtyczka pobierana jest z rejestratora.

    No to dobiłeś mnie argumentacją. Nie spotkałem się z czymś, to nie istnieje.
    Ja zaczynałem informatykę z komputerami ODRA, ELWRO, później pojawiły się Spectrum, Atari, pierwsze PC z napędami flopy 5 i 1/4 cala... i w swoim życiu spotkałem się z wtyczkami instalowanymi z dyskietek 3.5 cala, pamięci USB i ze strony producenta.
    A ten rejestrator do najnowszych nie należy. Podobnie jest z kamerami IP, często wtyczki instalowane są z CD lub Internetu.
    Oczywiście wcale się nie upieram, że mam rację. Rejestrator czegoś chce od serwera www.goddns.com i stąd podejrzenie o wtyczkę. Być może cały dostęp oparty jest na serwerze zewnętrznym a rejestrator tylko przekierowuje żądanie wyświetlenia strony.

    Piżol napisał:
    Problem polega na tym, że wpisując adres rejestratora z portem w zakładce pojawia się:...

    Możesz wkleić źródło tej strony?
    Spróbuj zrobić to też za pomocą FireFox-a i uważaj, aby to nie była ramka.
    Co jest w ramce, widać na załączonym obrazku.
    Może to wyjaśni w jakimś stopniu problem.

  • #43 22 Wrz 2013 22:02
    Piżol
    Poziom 14  

    Niestety dam radę tylko ramkę uchwycić, nic więcej mi nie pokazuje

    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

  • #44 22 Wrz 2013 22:37
    Marek31415
    Poziom 31  

    Piżol napisał:
    Niestety dam radę tylko ramkę uchwycić, nic więcej mi nie pokazuje

    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    Kod wychwyciłeś prawidłowo. Niestety wygląda na to, że komunikacja oparta jest o serwer zewnętrzny, a ten nie istnieje. Webserwer rejestratora generuje tylko podstawowy kod z ramką, pobieraną z serwera zewnętrznego i przy okazji przesyła IP 192.168.3.104, potrzebne do wygenerowania strony w ramce.
    W tej (nie) wygenerowanej stronie może znajdować się kod do pobrania ActiveX.
    Tego już chyba się nie dowiemy.
    W Internecie spotkałem się z takim opisem:
    "Please write http://www.goddns.org/xp in Internet explorer for remote viewer. Please click “NetViewer” for remote viewing through IE."
    Jest to potwierdzenie, że wtyczka również była pobierana z zewnątrz.

    Tu jest manual od chyba tego lub podobnego sprzętu. Niestety potwierdza wszystkie domysły:
    Link
    Spróbuj jeszcze te moduły, może zaskoczy coś z Twoim rejestratorem:
    http://www.ltsecurityinc.com/en_us/download.html?keyword=LTD1651M5&yt1=Search
    Jest tam Remote Access Software.

  • Pomocny post
    #45 23 Wrz 2013 09:40
    jpl
    specjalista-kamery przemysłowe

    sosarek napisał:
    Kolego, uruchamiałem tego sporo w swoim życiu, i za każdym razem nie ważne czy to w sieci lokalnej czy przy połączeniu z zewnątrz zawsze wtyczka pobierana jest z rejestratora.


    To chyba za mało uruchamiałeś takich rejestratorów....

    Ja jeszcze pamiętam rejestratory wavelet, MJPEG, czy JPEG2000 gdzie właśnie instalowało się soft z płytki CD - który instalował automatycznie wtyczkę ActiveX.
    Tak samo było z activeX ściąganym z różnych "serwerów" producentów.

    W tym przypadku trafiłeś właśnie na takiego "dinozaura" ;)
    Wg mnie zdjęcie które wrzuciłeś... dużo załatwia.

    Zadzwoń do dystrybutora (vidicon'a), pogadaj z serwisem, pewnie chłopaki mają wtyczkę gdzieś u siebie.
    Sprawę rozwiążesz w 30 minut.

  • #46 23 Wrz 2013 19:34
    Piżol
    Poziom 14  

    Wysłałem e-mail do Vidicona z prośbą.

    Program Remote Access nie zadziałał, ukazało się Invalid Model.

    PS.
    Vidicon podał mi stronę do pobrania oporgramowania i firmware nowy. Teraz Net Viewer działa i widać obraz, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego się zastanawiam, czemu nawet po aktualizacji firmware nadal jest to GODDNS, przez które nie da się zalogować przez przeglądarkę. Myślałem, że jak są sterowniki do NetViewera zainstalowane, to automatycznie będzie działać przeglądarka.

  • Pomocny post
    #47 24 Wrz 2013 20:39
    Marek31415
    Poziom 31  

    Piżol napisał:
    Myślałem, że jak są sterowniki do NetViewera zainstalowane, to automatycznie będzie działać przeglądarka.

    Gdyby z goddns pobierany był tylko ActiveX, to pewnie by działało. Ale z kodu źródłowego wynika, że przekierowanie idzie na stronę www. Czyli serwis jest generowany przez serwer zewnętrzny.
    Jedyne wyjście z sytuacji, to uwzględnienie braku goddns w firmware kamery.

  • #48 24 Wrz 2013 20:56
    Piżol
    Poziom 14  

    W taki razie pozostaje mi liczyć, że Netviewer będzie działał przy emulacji Wine, ponieważ komputer obok miejsca, gdzie będę chciał umieścić rejestrator jest na Linuksie

  • Pomocny post
    #49 24 Wrz 2013 23:12
    xury
    Poziom 38  

    Pozostaje ci wybadać po czym dostaje strumień ten Netviewer. Jeśli to jest np. rtsp to możesz spokojnie użyć VLC na Linuxie.

  • Pomocny post
    #50 25 Wrz 2013 06:41
    jpl
    specjalista-kamery przemysłowe

    Problem tkwi w tym że ten rejestrator jest stary. Zapewne producent nie ma na tyle miejsca w pamięci flash zeby trzymać tam ActiveX.
    I dlatego musi to być tak robione. Rejestrator to nie komputer pc, więc pamięci nie da się dołożyć.

    Trzeba się pogodzić z tym że tak ten model ma.
    A na koniec... Można zobaczyć jak dobrze jest kupowaćssprzęt od dużych importerów, firma dba nawet po gwarancji.

  • #51 22 Lis 2013 13:03
    lemik83
    Poziom 9  

    Zainstalowałem Net-Viewer oprogramowanie na PC i połączyłem się z rejestratorem po sieci LAN, widać obraz z wszystkich kamer.

  • #52 22 Lis 2013 13:54
    mikan4
    Poziom 24  

    Witam, wszyscy pomagacie, a nikt nie wpadł, żeby napisać aby Piżmol wygooglował naklejkę plomby gwarancyjnej....
    producent: Simtec System 44-100 Gliwice, ul. Łabędzka 21 tel.32 337 37 60
    (zapisz numer plomby i jaki to DVR), zadzwoń i poproś z działem technicznym, tam Ci pomogą.
    Koło pokrętła masz logo i nazwę producenta (Simtec System i oczko).
    Wtedy wszyscy z kilku źródeł ściągali sprzęt, często jakiś oem przychodził :) Więc najlepiej do sprzedawcy uderzyć.
    Może tez być problem ze zbyt nowym explorerem (spróbuj starszy, to może się uda wtyczkę pobrać, miałem tak raz czy dwa).
    Ewentualnie spróbuj tego softu Link , może zadziała z tym dvr, jeśli nie to dzwoń do simtec'a.

  • #53 26 Lis 2013 23:41
    iwantus12
    Poziom 2  

    witam mam ten sam problem co w tytule
    prosze o podanie linku do programu net viewer i pliku aktualizacji oprogramowania rejestratora. Aha i czy Piżol próbowałeś towrzyć sieć LAN przez swith czy przez router i z jakimi ustawieniami. Ostatnie pytanie czy ustawiales stale IP czy wg DNS??
    Potrzebuje połączyć sie z rejestratorem w celu wykonania kopi zapasowej całego tygodnia nagrania. Wg producenta jest możliwość zgrania bezpośrednio z rejestratora na DVD lub USB tylko 1 godziny materiału (masakra!). Jak przegrać pliki video zapisane na dysku.

    thx za odpowiedz

  • #54 27 Lis 2013 14:19
    nazir84
    Poziom 9  

    Jak dla mnie rejestrator wygląda na DVR-916T. Program do połączenia się z nim znajdziesz pod tym linkiem : http :// www . e-alarmy . pl /download /get.php?id=666 . Jeśli to nie pomoże to może być uszkodzona karta sieciowa, bardzo często zdarza się w nowych rejestratorach że odpowiada on na PING-i, ale przy próbie połączenia nic się nie wyświetla. Dodatkowo dołączam instrukcję obsługi w załączniku.

  • #55 01 Gru 2013 12:51
    iwantus12
    Poziom 2  

    za pomoca przeslanego programu moglem sie polaczyc z rejestratorem i wykonac wszystkie operacje bez problemu. Lecz wg oprogramowania mozna zgrac na CD/DVD USB czy po LANie tylko 1 godzine materialu. Odlaczylem dysk twardy z rejestratora i podlaczylem kablem SATA do komputera. Windows nie widzial dysku i plikow poniewaz bylu w systemie Linux. W linuxie moglem zgrac pliki na inny dysk. Duzo tych danych bo 650 gb. Teraz mam w folderach pliki zapisu wideo w nierozpoznawalnym formacie plików. Po zainstalowaniu kodeków mp4v odtwarza w WMC i VLC media player lecz bez czasu na ekranie. W programie FileViever odtwarza plik ale pojedynczo a nie z 8 kamer czyli kanałów. Pytanie moje brzmi jak przekonwertowac pliki z dysku na foramt avi lub inny windowsowski.

    plik z dysku ma nazwe: 0020131116050000_R1A a po przejsciu przez Fileviever ma rozszerzenie *.sp4. Dodatkowo w folderach zgranych z dysku są pliki o nazwach: HOURLY_IDX_00 HOURLY_IDX_01 HOURLY_IDX_02 i tak dalej do 7.

  • #56 30 Gru 2013 18:31
    lookashek
    Poziom 10  

    Witam
    Mam ten sam temat :) można prosić to firmware i oprogramowanie??
    Pozdrawiam

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo