Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Touran 1.9tdi - VW Touran 1.9 tdi 2005 silnik BKC ciepły cieżko pali

03 Wrz 2013 17:46 25020 22
  • Poziom 16  
    Proszę podać numery aby zalogować się do sterownika pompy wtryskowej i zmienić dawkę startową.Numer 12233 nie działa.Proszę nic nie pisać dlaczego chcę to robić bo np. trzeba naprawić rozrusznik,sprawdzić czujnik temperatury itp. = to wszystko sprawdzone.Próbowałem różnych numerów logowania i nic z tego.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    Zbiszek napisał:
    numery aby zalogować się do sterownika pompy wtryskowej i
    A gdzie w tym silniku masz pompę wtryskową?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Przepraszam za zamęt-ostatnio robiłem taką regulację w A4 2.5tdi z pompą.
    Jak mogę zaradzić,podgrzanie czujnika temp. cieczy bardzo utrudnia rozruch.Jak to zmienić?
  • Poziom 27  
    Zeby pozbyc sie problemu ciezkiego palenia to trzeba zmienic dawke rozuchowa w ECU zeby to uczynic to trzeba zmienic zawartosc w mapie sterownika i bedzie ok,VCDS ma małe mozliwosci jesli chodzi o zwiekszenie.A na poczatek przed taka zmiana sprawdzic akumulator czy 100% sprawny oraz rozrusznik czy nie ma luzu na tulejkach.
  • Poziom 43  
    Ogórek czy ty faktycznie nie czytasz internetu i nie znasz emulatora czujnika temperatury dla ułatwienia rozruchu?
    Rozruch jest nerwowy i na wysokiej dawce przez co silnik wchodzi na wyższe obroty chwilkę.

    A w innych tematach chcesz naprawiać świat samochodów.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    To wszystko przerabiałem (żywo kręci).Mam 2 komputery diagnostyczne (TEXA i SNAPON) i oczekuję podpowiedzi jak zmienić dawkę rozruchową.Żadnej funkcji na ten temat nie ma zakładkach programu komputerów.Moze trzeba jakiś login aby zmienić nastawy (w audi z silnikami 2.5tdi tak robiłem z powodzeniem).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Zeby zmienic dawke panie kolego to nie zrobisz tego sprzetem do diagnostyki tylko sprzetem do tuningu,np.MPPS,GALETTO,K-TAG,itp.plus obróbka zwartosci
  • Poziom 43  
    ogorek350ts napisał:
    Jeżeli chodzi o internet to najmniej się nim posiłkuje, widzę że jesteś następnym krytykantem.

    Jakbym był krytykantem to bym jezdził po Tobie jak po burej su......

    A ja ci pisze że wystarczy że ecu zobaczy temperature silnika -40'C i wzbogaci dawke na ciepłym i już wiesz czy to to czy nie.
    I wtedy jak chcesz obrabiasz wsad u zaprzyjaznionego kolegi tuningowca.
    Nie licz że taka operacja zakończy się dla klijenta 2 flaszkami..........
  • Poziom 33  
    Zacznij od sprawdzenia czujnika położenia wałka rozrządu - częsta przypadłość tych aut.
    Kolejna sprawa naprawa rozrusznika + wymiana koła dwumasowego spowoduje powrót auta do normalnego odpalania.

    Emulatory oraz podbijanie dawki VAGiem (dla niedowiarków można zmienić jeżeli sterownik na to pozwala) zostaw w spokoju bo koło dwumasowe nie wytrzyma wiele w tym aucie.

    Normalnym rozwiązaniem jest korekta dawki rozruchowej w sterowniku poprzez zmianę map.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Jeśli ma ktoś problem z odpalaniem na ciepłym silniku w TDI to tak jak mówiłem zmiana dawki w mapie i będzie ok,bo emulatory czy inne metody(przekażniki czasowe) nie sa rozwiązaniem tylko oszukują sterownik i nieraz maja minus taki ze zapisuje się błąd czujnika temp.itp jeśli ktoś zainteresowany konkretnym profesjonalnym rozwiazaniem zapraszam na pw.
  • Poziom 20  
    Zobacz kąt synchronizacji wałka w blokach pomiarowych.
    Najczęstsza przyczyna odpalenia tdi na pompowtryskach to rozrusznik, chociaż dobrze kręci.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Ale sobie zycie utrudniacie i szukacie nie wiadomo czego ;-)
  • Poziom 9  
    W takich sytuacjach nie ma dyskusji , naprawę zaczyna się od modyfikacji programu sterownika , czyli zmiany dawki startowej . jak mamy daleko do fachowca , trzeba sczytać flasha ze sterownika i wysłać komuś kto zrobi modyfikację policzy sumę kontrolną i odeśle , zabieg trwa 10min.