Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 6N 1.0 1996r gorący traci moc a na przyspieszonym zapłonie faluje

mike1222 04 Wrz 2013 00:12 3099 7
  • #1 04 Wrz 2013 00:12
    mike1222
    Poziom 2  

    Witam. Piszę na forum bo ręce mi już opadają... Jesli to jakis problem lub się powtarzam to mnie usuncie ale juz naczytalem sie roznych postow i zaden do konca nie zostal doprowadzony w tym temacie.
    Posiadam w uzytkowaniu VW Polo 6N z 1996r silnik 1.0 AER i problem to glownie brak mocy po zagryaniu przy w pelni sprawnym osprzecie. Krotko piszac ECU nowy, pzepustnica sprawna, kable, kopulka, palec nowe, nawet aparat wymienilem. Co jest... Dzis wiele nie napisye wiecej bo mi y i z yamienia... tey nie wiem o co kaman... Rece opadaja... Jak Ktos mial podobna przygode to bede wdzieczny. Pydr

    0 7
  • #2 04 Wrz 2013 01:56
    82245
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 04 Wrz 2013 09:48
    mike1222
    Poziom 2  

    Swiece tez nowe. Problem był od kiedy kupiłem auto. Rozrzad sprawdzony, klin nie przytarty, znaki ok, nowy. Wałek zdrowy. Wtryski ok, żadnych błędów silnika komp nie pokazuje. Podciśnienia szczelne, zaworki działają. Filtry obligatoryjnie nowe...
    W innych postach wyrywkowo był podobny objaw że auto gdy się toczy nawet 5km/h to obroty na przyspieszonym zapłonie są ok w granicach 760-800, jak auto sie zatrzyma to spadaja na 740 i zaczynaja falowac. Ogólnie ten silnik ma dzwiek jakis taki miałczący, pracuje cicho i słychac miałczenie narastające z chwilą dodania gazu. Może to łożyska alternatora... Z brakiem mocy po rozgrzaniu to raczej nie ma nic wspólnego. Ładowanie ma i nie waha się.

    1
  • #4 04 Wrz 2013 09:50
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Ciśnienie paliwa podczas jazdy jakie?

    0
  • #5 04 Wrz 2013 10:09
    mike1222
    Poziom 2  

    Normalnie 2,5 do 2,7 po dodaniu gazu 3,2 po zatkaniu przewodu dochodzi do 5...

    Dodano po 6 [minuty]:

    Nie bazujmy na falowaniu obrotów bo to zapewne wynik przyspieszenia zapłonu, głownie szukam powodu braku mocy. Przy poprawnym, fabrycznym ustawieniu zapłonu auto z dołu jest tępe jak... muł... po rozgrzaniu. Kiepsko wkręca się na obroty. Na zimnym silniku chodzi pięknie i jest zrywne. Oczywiscie nie wymagam wiele wszystko w granicach tych 50KM.

    0
  • #6 04 Wrz 2013 10:51
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Korekcje mieszanki jak stoją?

    0
  • #7 04 Wrz 2013 11:15
    kortyleski
    Poziom 41  

    Sprawdz no kompresję na ciepłym, czy przypadkiem zaworów nie podpiera

    0
  • #8 04 Wrz 2013 15:55
    mike1222
    Poziom 2  

    Komputerem badał dobry mechanik, Magneti Marelli na Szpaczej w Wawie i twierdzi że wszystkie funkcje życiowe są ok, układ paliwowy sprawny. Zbadam to jeszcze raz i bede przy tym wiec zapamietam wartosci. Kompresje tez sprawdze raz jeszcze i napisze wyniki. Nie zostawie tego bez załatwienia, wkurzyło mnie to auto i nie odpuszcze. Pzdr

    1