Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 2002 TDI 130km AVF - Nierówna praca biegu jałowego

04 Wrz 2013 07:35 7086 10
  • Poziom 27  
    Witam! Problem jest na obrotach po lekkim dodaniu gazu wszystko ustaje i silnik pracuje równiutko tak samo w dalszym zakresie obrotów pracuje równo.

    Wymieniłem pompki i sytuacja jest identyczna.

    Póki auto jest zimne to pracuje równo po dogrzaniu do ok 40st zaczynają się telepawki a jak jest zagrzane to ostro telepie. Zanikają jakby zapłony w bloku 18 regularnie na różnych cylindrach jak auto zaczyna się "ratować" przed zgaśnięciem to w bloku 018 zamiast zer wyskakują 4-ki.

    Zastanawiam się nad tym czy czasem nie jest zbyt niskie ciśnienie z pompy tandem. Ale nei specjalnie wiem jak to zweryfikować.

    Macie jakieś sugestie?
  • Poziom 35  
    Zrób logi statyczne 013, 018, 023
  • Poziom 27  
    T5 napisał:
    Przepływomierz odłącz i zobacz.


    ok zobacze jutro.
  • Poziom 35  
    BIP'y masakra, stawiam na tandem lub zapchany układ paliwowy.

    Sprawdź ciśnienie pompy w zbiorniku 0,5 bar.

    Sprawdź ciśnienie pompy tandem, przy wlocie paliwa do pompy jest śruba kontrolna M12x1,5 wykręcasz i wkręcasz manometr. 4000obr około 7,5 bar na wolnych chyba 4 bar
  • Poziom 27  
    Założyłem manometr na powrocie i moment poszło do 4 bar i wywaliło na łączeniu z manometrem więc ciśnienie raczej ok. W razie czego zablokowałem powrót i cisnąłem ciśnieniem 4 bar w zasilanie i dalej bez zmian. Czyli raczej tandem daje radę. ;/

    Jakieś pomysły? W sumie ropa jakoś dziwnie czarna. Znaczy ciemna
  • Poziom 35  
    Ciśnienie na powrocie powinno wynosić 1 bar, nie wiem tylko czy za zaworem spiętrzającym od strony zbiornika paliwa czy w całym powrocie od pompek.

    Więc albo masz uszkodzony zawór spiętrzający lub bocznik, albo masz przedmuchy między kanałem zasilającym pompki a powrotem lub mechanik zapomniał założyć oringów.

    Audi A4 2002 TDI 130km AVF - Nierówna praca biegu jałowego Audi A4 2002 TDI 130km AVF - Nierówna praca biegu jałowego
  • Poziom 35  
    Witam

    Czy udało Ci się rozwiązać problem?
  • Poziom 13  
    Witam,
    Czy udało sie rozwiązać problem?
  • Poziom 15  
    Bardzo ubolewam nad faktem, że nikt nie kontynuuje tych nie łatwych wątków do końca...
    Kolego przemo33 w tym wątku dość aktywnie ostatnio "walczę" z podobnym problemem, w którym doszedłem do podobnego wniosku jak Kolega ciuqu podpowiedział.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=14298103#14298103

    Dzisiaj przyszła paczka, jest zawór zwrotny z ciśnieniem otwarcia 0,8 bara - jak się uda jutro instaluję go na powrocie z tandem-pompy... zobaczymy jaki będzie efekt. Reszta w poście powyżej co już zrobiłem...