Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budzik wstrząsowy w łóżku

ksaisaa 05 Wrz 2013 00:00 2490 23
  • #1 05 Wrz 2013 00:00
    ksaisaa
    Poziom 6  

Witam, chciałbym zamontować sobie budzik z podłączonymi silniczkami(wstrząsowymi) w łóżku, szukałem i nie mogłem znaleźć żadnych odpowiedzi. A więc co byście polecili? Jakiś alarm z brzęczykiem który w miejsce brzęczyka dam silnik? Uprzedzam że chciałbym dać kilka tych silniczków żeby budzenie było efektywne :D Tylko czy to uciągnie? Czy jakieś schematy? Jestem w tym zielony tak że proszę o pomoc.. :)

0 23
  • Metal Work Pneumatic
  • #3 05 Wrz 2013 00:14
    ksaisaa
    Poziom 6  

Właśnie mam problem z tym że mnie często nie budzi a słychać go w całym domu i wibracje też są włączone.. Dlatego chciałbym sobie coś bardzo mocnego zamontować w łóżku co na pewno mnie obudzi.

0
  • #4 05 Wrz 2013 00:17
    swiercm
    Moderator na urlopie...

swiercm napisał:
    Ja polecam gotowca.
    Budzik z komórki z włączoną wibrą. Skuteczny.

Bo nie dodałem, że położony na łóżku, na którym śpisz. Napięte łóżko nieźle przenosi drgania.

0
  • #5 05 Wrz 2013 00:25
    ksaisaa
    Poziom 6  

Myślałem nad tym aby wmontować do środka łóżka w kąty, chyba że zmontować urządzenie wibrujące(bardzo mocne) na rzepy powiedzmy do pościeli żeby nie spadło..

0
  • #6 05 Wrz 2013 00:32
    tomeks1992
    Poziom 20  

W tym celu proponuje zbudować zasilacz i podłączyć je przez tranzystor, lub przekaźnik , gdy budzik zacznie dzwonić, przekaźnik/tranzystor załącza silniczki.
    Mam ten sam problem, budzik może dzwonić i dzwonić ale i tak często nie słyszę, albo przez sen wyłączam, dlatego poprosiłem o popołudniowa zmianę :D

0
  • Metal Work Pneumatic
  • #7 05 Wrz 2013 00:37
    ksaisaa
    Poziom 6