Jestem w trakcie remontu (a raczej powolnego rozkręcania) swojego ciapka. I mam kilka pytań z tym (i nie tylko z tym) związanych. Sprawa wieńca została już rozwiązania, za co kolegom dziękuję.
1) Obudowa sprzęgła jest bardzo ulana olejem. Czy to normalna rzecz, czy też padło uszczelnienie na wale? To samo było z przodu przy kole pasowym ale po umyciu jest narazie sucho.
2) Czy ten wałek można napawać i go zostawić? Jaki to może być koszt takiej naprawy? Wiem że można kupić nowy, ale po co w koszta się pakować...
3) Czy te pedały hamulca są od 28-ki/30-ki? Oryginalne są takie wysunięte względem błotnika czy też ktoś coś przerabiał tutaj?
4) Te mocowania są każde inne. Czyżby któreś dali od 30-ki?
5) Do czego ktoś przyspawał to coś? To z przodu jest po obu stronach, to z tyłu tylko z jednej strony.
6) Czy do tych mocowań (zaznaczone na czerwono;chyba to są mocowania) - drugie z tyłu - mogło być coś przykręcane?
7) Po zmyciu myjką tego całego syfu przy wałku przekaźnika zaczął sączyć się olej i skapuje po obudowie. To znakiem tego że uszczelnienie też już nie trzyma czy może ktoś kiedyś oleju za dużo nalał?
8) Jak jeszcze zapalał i się nagrzał to z korka wlewu oleju coś jakby dym wychodził. A wczoraj jak spuściłem olej to woda z olejem szła. Napewno uszczelka do wymiany, ale sądząc po tym wylatującym dymie pewnie coś jeszcze?
To wszystko. Sorki za może głupie pytania, ale nie mam kogo spytać, a szukać ciągników do popatrzenia i porównania nie mam czasu. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
1) Obudowa sprzęgła jest bardzo ulana olejem. Czy to normalna rzecz, czy też padło uszczelnienie na wale? To samo było z przodu przy kole pasowym ale po umyciu jest narazie sucho.

2) Czy ten wałek można napawać i go zostawić? Jaki to może być koszt takiej naprawy? Wiem że można kupić nowy, ale po co w koszta się pakować...

3) Czy te pedały hamulca są od 28-ki/30-ki? Oryginalne są takie wysunięte względem błotnika czy też ktoś coś przerabiał tutaj?

4) Te mocowania są każde inne. Czyżby któreś dali od 30-ki?


5) Do czego ktoś przyspawał to coś? To z przodu jest po obu stronach, to z tyłu tylko z jednej strony.


6) Czy do tych mocowań (zaznaczone na czerwono;chyba to są mocowania) - drugie z tyłu - mogło być coś przykręcane?

7) Po zmyciu myjką tego całego syfu przy wałku przekaźnika zaczął sączyć się olej i skapuje po obudowie. To znakiem tego że uszczelnienie też już nie trzyma czy może ktoś kiedyś oleju za dużo nalał?
8) Jak jeszcze zapalał i się nagrzał to z korka wlewu oleju coś jakby dym wychodził. A wczoraj jak spuściłem olej to woda z olejem szła. Napewno uszczelka do wymiany, ale sądząc po tym wylatującym dymie pewnie coś jeszcze?
To wszystko. Sorki za może głupie pytania, ale nie mam kogo spytać, a szukać ciągników do popatrzenia i porównania nie mam czasu. Z góry dziękuje za odpowiedzi.