Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Jak przestawić MUX TV naziemna?

littledimple 07 Wrz 2013 23:26 2076 14
  • Jak przestawić MUX TV naziemna?

Poziom 7  

Witam. Dzisiaj wprowadziłam się do Gdańska i pojawił się problem z telewizorem. Wcześniej odbierałam tv naziemną w Olsztynie i miałam kanały z MUX 1. Teraz wyszukałam kanały i pojawiają mi się tylko te z MUX 3. Z tym, że nie interesują mnie takie kanały, te z MUX 1 są jednak o wiele atrakcyjniejsze. Jak mogę to przestawić? Czy może jest możliwość odbierania dwóch? Nie znam się na tym zupełnie, więc proszę o dość proste odpowiedzi. Mój model telewizora to LG M2255, antenę mam wewnętrzną i chyba nie jest najlepszej jakości, bo jak się obok niej przejdzie czy coś to już są od razu zakłócenia.

0 14
    Poziom 39  

littledimple napisał:
    antenę mam wewnętrzną i chyba nie jest najlepszej jakości, bo jak się obok niej przejdzie czy coś to już są od razu zakłócenia.

To jest źródło Twoich problemów.
    Co do MUX-ów to można odbierać ich ile się zechce.

0
    Poziom 7  

Wynajmuję mieszkanie, więc tylko ta antena wewnętrzna wchodzi w grę, nie ma tu balkonu, żeby coś innego wykombinować. No nic, jutro pójdę do Saturna i popytam, może są jakieś lepsze anteny.

I jeszcze jedno pytanie - gdybym wzięła dekoder cyfrowego polsatu to zmieniłoby mi to coś? Czy ten dekoder to jest tylko po to, żeby przystosować te starsze telewizory do odbioru telewizji cyfrowej?

0
    Poziom 7  

xury napisał:
    A przynajmniej wiesz, w którą stronę ustawić antenę ?

Nie, ale tylko w tą stronę, w którą teraz stoi odbiera, jak się przekręci to już w ogóle nie ma nic.

0
    Poziom 43  

littledimple napisał:
    Nie, ale tylko w tą stronę, w którą teraz stoi odbiera, jak się przekręci to już w ogóle nie ma nic.

littledimple napisał: