Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat b5 - bujanie i remont silnika

08 Sep 2013 12:45 3555 12
  • #1
    Anonymous
    Anonymous  
  • #2
    Waldemar z Kaszub
    Level 29  
    BSLULG wrote:
    Przed remontem dobrze jeździł cały czas


    To po co remontowałeś ?
  • #3
    Anonymous
    Anonymous  
  • #4
    piotrek121ol
    Level 12  
    Waldemar z Kaszub wrote:
    BSLULG wrote:
    Przed remontem dobrze jeździł cały czas


    To po co remontowałeś ?


    BSLULG wrote:
    po remoncie silnika oraz wymianie wtrysków


    BSLULG czyli oprócz wymiany wtrysków robiłeś remont silnika?
    jeśli tak, czy silnik był wyciągany?
  • #5
    Anonymous
    Anonymous  
  • #6
    Waldemar z Kaszub
    Level 29  
    Przy tym wyciąganiu i wkładaniu poduszki silnika nie zostały uszkodzone ? Sprawdzaliście ?
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    piotrek121ol
    Level 12  
    Waldemar z Kaszub wrote:
    Przy tym wyciąganiu i wkładaniu poduszki silnika nie zostały uszkodzone ? Sprawdzaliście ?


    Właśnie to pierwsze co mi przyszło do głowy, dlatego pytałem czy wyciągał silnik....
    Na 99% poduszki, trzeba jeszcze raz podnieść silnik, albo wymienić poduchy na nowe, albo dobrze go wstawić....
  • #9
    qoompel
    Level 21  
    BSLULG wrote:
    poszła panewka . Panewka poszła. Miałem na myśli ze dobrze chodził przed panewka
    Doszło to do nas po pierwszym zdaniu :D

    BSLULG wrote:
    Co powoduję takie zachowanie?
    Zły remont silnika przez mechanika?
    Opcji może być dużo - zaniedbania przy remoncie, niefachowa ręka, może coś się po drodze rozleciało. Wtryski nowe?

    Podjedź do bystrego gościa z komputerem, a poduszki pod silnikiem i mocowania sam obejrzyj.

    Czy takie drgania występują TYLKO na biegu D przy wciśniętym hamulcu roboczym? Przy gaszeniu telepie budą? Osobiście bym odpuścił te poduchy, bo sam piszesz, że:
    BSLULG wrote:
    Oraz praca silnika jest bardziej nierówna.


    Remont, który miałeś robiony jest dość poważnym zabiegiem ingerującym w bebechy silnika i jest dużo rzeczy do spitolenia.
    Na szybko poduszki jednak sprawdź tak: jedna osoba do środka, zapiąć D, trzymać hamulec. Jak pojawią się drgania, to druga osoba przy podniesionej masce niech z wyczuciem przechyla silnik w różne strony. Jeśli drgania znikną lub ich siła się zmniejszy (w co wątpię), to można stawiać na poduszki lub ogólnie mocowanie silnika do nadwozia.
  • #10
    Anonymous
    Anonymous  
  • #11
    Waldemar z Kaszub
    Level 29  
    A rozmiar kół masz prawidłowy dla tego auta ?
  • #12
    qoompel
    Level 21  
    BSLULG wrote:
    mam mocna obtarcia od opon na nadkolach w tych miejscach co znaczyłem. I nie wiem czy to ma cos wspólnego z tym bujaniem samochodu
    Bujanie samochodu nie jest ani skutkiem, ani przyczyną otarć. Jedno i drugie mogą być efektem niesumiennej pracy mechanika przy wyjmowaniu/wkładaniu silnika.

    Proste pytanie: czy miałeś te otarcia przed remontem?
    Jakie masz opony i felgi (średnica i odsadzenie ET).

    W dodatku nie odpowiedziałeś na moje wcześniejsze pytanie:
    qoompel wrote:
    Czy takie drgania występują TYLKO na biegu D przy wciśniętym hamulcu roboczym? Przy gaszeniu telepie budą?
    Czy to bujanie jest tylko na postoju, czy również podczas hamowania?
  • #13
    Anonymous
    Anonymous