Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki 5.1 i kino domowe + laptop

gadeawzuki 10 Wrz 2013 00:06 1911 4
  • #1 10 Wrz 2013 00:06
    gadeawzuki
    Poziom 7  

Witam. Wyciągnąłem ostatnio ze strychu stare głośniczki o których sobie przypomniałem. Są prawie nowe, właściwie jest to dvd Sony dav sa30. Popodpinałem sobie wszystko i teraz mam problem, nie znam się za bardzo na temacie i potrzebuje abyście mi powiedzieli co kupić oraz jak podłączyć aby mi grało wszystko w układzie 5.1 bo grają tylko aktualnie przedni lewy oraz prawy głośnik i subwoofer.

Kilka fotek:
    Tak wygląda tył mojego dvd.

Wszystko jest podłączone tym oto kablem do wyjść video 2.

Wiem, że potrzebuję zewnętrzną kartę muzyczną na usb, proszę doświadczone osoby aby mi coś poleciły oraz skompletowały to co muszę kupić by mi wszystko działało.

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

0 4
  • Pomocny post
    #2 10 Wrz 2013 15:43
    anmedia
    Poziom 39  

gadeawzuki napisał:
    co kupić oraz jak podłączyć aby mi grało wszystko w układzie 5.1

Nic. Poprostu nie bedzie dzialac. Brak wejscia cyfrowego i/lub wejscia 5.1 (analogowego). Oczyiwscie do komputera momzesz podlaczyc, ale jedynie bedzie grac w stereo.
    Zobacz czy to kino domowe posiada Dolby ProLogic Surround.

0
  • #3 10 Wrz 2013 19:50
    gadeawzuki
    Poziom 7  

Jest napisane na różnych portalach, że posiada Dolby ProLogic Surround, ale pisze również, że jest wejście optyczne którego nie idzie nijak znaleźć, bo go chyba po prostu nie ma. Czyli co mogę zrobić? Kupić jakiś tani wzmacniacz do tego, czy jakieś inne dvd? Proszę o porady bo zależy mi na tym.

Dodano po 6 [minuty]:

Problem się sam rozwiązał. Znalazłem instrukcję od dvd i zacząłem się bawić sound field i wszystkie głośniki działają, jest ok. Dziękuję wszystkim za pomoc.

0
  • Pomocny post
    #4 10 Wrz 2013 20:18
    anmedia
    Poziom 39