Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

toshiba - Brak połączenia internetowego - Toshiba

11 Wrz 2013 21:23 2370 17
  • Poziom 7  
    Witam, mam problem z połączeniem internetowym na laptopie marki Toshiba. W domu bez problemu łapie mi wifi, jednak niedawno zmieniłam miejsce zamieszkania i niestety tutaj mimo, iż widnieje informacja, że jestem połączona z siecią, nie posiadam połączenia internetowego. Siostra ma ten sam model laptopa, co ja i taki sam problem. Na innych działa bez zarzutu. Niestety nie znam się na komputerach, zrobiłam zrzut ekranu, o który ktoś prosił w innym poście dotyczącym podobnego problemu, mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie mi pomóc i czytelnie (jak to kobiecie) opisać krok po kroku, co powinnam w tej sytuacji zrobić.

z góry dziękuję

toshiba - Brak połączenia internetowego - Toshiba toshiba - Brak połączenia internetowego - Toshiba
  • PCBway
  • Poziom 30  
    joanna39 napisał:
    Na innych działa bez zarzutu

Daj zrzut z tego innego
  • PCBway
  • Poziom 7  
    tu są zrzuty z laptopa, z którego piszę, na chwilę obecną nie mam dostępu do innego

toshiba - Brak połączenia internetowego - Toshiba toshiba - Brak połączenia internetowego - Toshiba
  • Poziom 30  
    Widać, że komputer przyjmuje ustawienia sieci.
    "Problem" jest w routerze. Czy jest do niego dostęp? Jaki to model? Czy ma on przycisk WPS? Należy go nacisnąć 1s.
  • Poziom 7  
    aktualnie jestem na słowacji, router nazywa się d-link, ma dwa przyciski, jeden do zresetowania, drugi z obrazkiem strzały. wykonałam zdjęcie z informacjami, które na nim widnieją, nie wiem, czy okaże się to przydatne..
    niestety nie kojarzę tutaj żadnego biura serwisowego itd. a sama jestem zupełnie niezorientowana w temacie..

toshiba - Brak połączenia internetowego - Toshiba
  • Poziom 30