Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Opel Astra f 1.4gl Wyrzucanie p造nu ch這dniczego po je寮zie.

12 Wrz 2013 14:45 10581 24
  • Poziom 10  
    Witam koledzy. Niedawno poruszy貫m mojego staruszka po prawie 3 letnim postoju w gara簑. Opel astra f 1.4 gl. Jedyne co przez ten czas go spotyka這 to jazda na wymian oleju, oraz przegl康y. Teraz musz go u篡wa cz窷ciej. Po zrobieniu oko這 100km zaskoczy這 mnie, 瞠 obok lewego ko豉 mam rozpry郾i皻y na chodniku jaki p造n (niczym prysznicem). Po otworzeniu maski doszed貫m do wniosku, 瞠 wywali這 mi przez korek zbiorniczka wyr闚nawczego niewielk ilo嗆 p造nu (jakby co wybuch這), kiedy samoch鏚 sta ju i odpoczywa po je寮zie. My郵a貫m, 瞠 to niegro幡e. Temperatura silnika na czerwonych 鈍iat豉ch wzrasta do 100 stopni, po czym spada do 90 kiedy jad. Silnik pracuje r闚no. Nie jestem mechanikiem, a z powodu pracy nie mam nawet kiedy skoczy z autem do jakiego mechanika. Wyczyta貫m ju, 瞠 ci郾ienie w uk豉dzie ch這dniczym to p瘯ni皻a g這wica, blok, albo uszkodzona uszczelka na g這wicy. Prosi豚ym Was o rad, czy mo瞠 to by np uszkodzony korek, kt鏎y powinien jako odpowietrza ten uk豉d i czy jego wymiana mo瞠 pom鏂. Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Najpierw sprawd czujnik temperatury, bo od tego mo瞠 si wszystko zacz望.
  • Poziom 10  
    Jakby軼ie koledzy powiedzieli mi jak i co sprawdzi, by豚ym wdzi璚zny. Dodam tylko 瞠 nie ubywa mi p造nu (po wywaleniu uby這) i nie jedzie za mn mg豉.
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Sprawd czy po nagrzaniu silnika przewody p造nu ch這dz帷ego od termostatu s wszystkie o podobnej temperaturze, mo積a si poparzy wi璚 radz to robi ostro積ie.
    Je郵i jeden z nich b璠zie o znacznie innej temperaturze to masz winowajc.

Sprawd na tzw. kr鏒ko, czy dzia豉 wentylator.
    Je郵i tak a nie za陰cza si on przy wysokich temp. p造nu to mo瞠sz mie uszkodzony czujnik temperatury.
  • Poziom 10