Dzień dobry,
Piszę do was z pewnym problemem. Mianowicie. Moja dziewczyna posiada Lancie Y (98r) i kierunkowskazy padły. Znalazłem na złomowisku ten sam samochód. Wyciągnąłem od niego przekaźnik zespolony lecz również jest do niczego.(same pozycyjne światła działają) Samochód bazuje na Puncie 1. Jednak z ciekawości popatrzałem jakie przekaźniki zespolone mają sieny/palio, bravo/brava/marea(weekend), seicento. Czy duże prawdopodobieństwo jest, że jak przełączniki wyglądają tak samo od zewnątrz to mogą być kompatybilne z lancią? praktycznie niczym się nie różnią przełączniki. (No punto 1 ma awaryjne a bravo/brava ma jeszcze dodatkowy środkowy pin od wycieraczek. Podejrzewam że 4 bieg to był)
Rozumiem że ścieżki wewnątrz przekaźnika mogą być inaczej rozprowadzone co też może spowodować że inne sygnały na piny wyjściowe mogą wychodzić.
Znalezienie przekaźnika zespolonego do Lanci Y jest bardzo trudne. (Zbyt rzadki okaz na PL drogach)
Piszę do was z pewnym problemem. Mianowicie. Moja dziewczyna posiada Lancie Y (98r) i kierunkowskazy padły. Znalazłem na złomowisku ten sam samochód. Wyciągnąłem od niego przekaźnik zespolony lecz również jest do niczego.(same pozycyjne światła działają) Samochód bazuje na Puncie 1. Jednak z ciekawości popatrzałem jakie przekaźniki zespolone mają sieny/palio, bravo/brava/marea(weekend), seicento. Czy duże prawdopodobieństwo jest, że jak przełączniki wyglądają tak samo od zewnątrz to mogą być kompatybilne z lancią? praktycznie niczym się nie różnią przełączniki. (No punto 1 ma awaryjne a bravo/brava ma jeszcze dodatkowy środkowy pin od wycieraczek. Podejrzewam że 4 bieg to był)
Rozumiem że ścieżki wewnątrz przekaźnika mogą być inaczej rozprowadzone co też może spowodować że inne sygnały na piny wyjściowe mogą wychodzić.
Znalezienie przekaźnika zespolonego do Lanci Y jest bardzo trudne. (Zbyt rzadki okaz na PL drogach)