Witam
Posiadam zegary od skody innej skody felicii chyba 1.6 mpi. które chciałem wstawić zamiast standardowych zegarów bez obrotomierza do skody 1.3 LXI.
Problem jest taki, że po podłączeniu nowych zegarów obrotomierz działa dopiero przy wyższych obrotach tak od 4-4,5 tys. Jak puszcze pedał gazu opada bezwładnie. Chciałem go rozebrać ale po odkręceniu już wszystkich śrubek zatrzymałem się i nie mogę go wyciągnąć. Trzymają go chyba trzy nity zaznaczam na załączonym zdjęciu. Nie mam pojęcia jak to ściągnąć by nic nie popsuć
Rozbieram go bo dowiedziałem się, że może być to przyczyną zerwanej ścieżki, którą chcę odnaleźć. Ale nie wiem jak się dostać do płytki drukowanej.
Pozdrawiam
Posiadam zegary od skody innej skody felicii chyba 1.6 mpi. które chciałem wstawić zamiast standardowych zegarów bez obrotomierza do skody 1.3 LXI.
Problem jest taki, że po podłączeniu nowych zegarów obrotomierz działa dopiero przy wyższych obrotach tak od 4-4,5 tys. Jak puszcze pedał gazu opada bezwładnie. Chciałem go rozebrać ale po odkręceniu już wszystkich śrubek zatrzymałem się i nie mogę go wyciągnąć. Trzymają go chyba trzy nity zaznaczam na załączonym zdjęciu. Nie mam pojęcia jak to ściągnąć by nic nie popsuć
Rozbieram go bo dowiedziałem się, że może być to przyczyną zerwanej ścieżki, którą chcę odnaleźć. Ale nie wiem jak się dostać do płytki drukowanej.
Pozdrawiam