Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki router zamiast Liveboxa 2.0 z Neostrady?

13 Wrz 2013 20:51 10377 8
  • Poziom 2  
    Witam.
    Poszukuję czegoś, czym mógłbym zastąpić Livebox 2.0, który u mnie sprawuje się niezbyt dobrze. Mam Neostradę z telewizją.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że zarówno w sieci, jak i na tym forum jest pełno podobnych tematów. Wiele z nich czytałem. Jestem jednak kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprawy "techniczne", nie znam się zupełnie na tym.
    Potrzebuję porady napisanej naprawdę prostym językiem. :)
    Czytałem, że liveboxa mogę zastąpić routerem. Chociaż mam także telewizję podłączoną do liveboxa zależy mi na dostępie do internetu. Mam sieć o prędkości 10 Mb/s.
    Chodzi mi o sprzęt, na którym internet będzie mógł "pociągnąć" taką prędkość. Musi mieć także wifi.
    Proszę o jakąś radę, jaki sprzęt mógłbym nabyć. Cena oczywiście jak najniższa, ale musi być także solidna jakość.
    Chciałbym również się dowiedzieć jak to wszystko funkcjonuje. Po prostu podłączam kabel od Neostrady pod nowy router i wszystko od razu działa?

Mam nadzieję, że nie piszę zbyt chaotycznie. :)
    Tak jak wspomniałem na początku - jestem kompletnym laikiem i w ogóle nie orientuję się w tej kwestii...
    Bardzo proszę o pomoc. :)
  • Specjalista Sieci, Internet
    Pelikan1906 napisał:
    Mam Neostradę z telewizją.

Jeśli telewizja w technologi satelitarnej to możesz podłączyć dowolny router ADSL. np. TP-LINK TD-W8951ND
    Jeśli masz IPTV to nie poszalejesz. Najrozsądniej będzie zostawić LB2.0

Pelikan1906 napisał:
    Livebox 2.0, który u mnie sprawuje się niezbyt dobrze.

Co z nim się dzieje nie tak? Próbowałeś go wymienić?
  • Poziom 2