Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zrobić odsłuch na słuchawkach?

14 Wrz 2013 10:36 4884 4
  • Poziom 13  
    Witam, jestem początkujący na tym forum i nie wiem czy dobrze wkleiłem temat. Od dłuższego czasu posiadam kontroler numark total control, wszystko juz w nim opanowałem procz jednej rzeczy... niestety nie wiem jak zrobić/ustawić odsłuch by móc zrobić przejścia miedzy piosenkami lub po prostu odsłuchać inny utwór gdy jednocześnie w tle leci muzyka. Nie wiem jak to robią DJ'e na konsolach, chciałbym uzyskać podobny efekt. Dziadek google niestety nie pomógł a na forum nic nie znalazłem. Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
    PS. Używam VDJ http://www.youtube.com/watch?v=jz30iXCJQqw
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    O ile dobrze pamiętam to Total Control jest urządzeniem bez wbudowanej karty dźwiękowej służącym tylko do kontrolowania oprogramowania typu Traktor lub VirtualDJ, a sygnał wyjściowy wychodzi z komputera przez wyjście słuchawkowe. Czyli jedynym gniazdem które się na nim znajduje jest usb do połączenia z komputerem. (Jeżeli się mylę to proszę poprawić i prawdopodobnie dalsza część postu jest nic nie warta)

Jeżeli w laptopie masz kartę dźwiękową 5.1 wbudowaną, to musisz się pobawić w ustawieniach oprogramowania (na jednym wyjściu powinien wychodzić master na drugim odsłuch)