Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągłe rozłączanie internetu.

Valders 14 Wrz 2013 18:00 4797 31
  • #1 14 Wrz 2013 18:00
    Valders
    Poziom 7  

    Problem polega na tym iż znika mi całkowicie download.
    Podczas rozmowy przez teamspeak mnie rozłącza co skutkuje tym, że nie słyszę nikogo lecz inni mnie słyszą. Rozłączanie nasila się jak w coś gram.
    Dostawca internetu twierdzi, że u niego wszystko w porządku. Czy podłącze kablem czy przez wifi dalej to samo. Na laptopie przez wifi nie ma tego problemu.
    Wie ktoś czym może to być spowodowane ?
    Mój sprzęt ogólnie:
    Płyta główna: MSI military class II 990XA-GD55
    Karta graficzna: GTX 570
    Procesor: Phenom II x4 975

    0 29
  • #2 14 Wrz 2013 19:12
    voitek1
    Poziom 39  

    Jeśli na laptopie jest OK to zapewne ustawienia w kompie lub ustawienia LAN w routerze. Wrzuć zrzuty z ustawień karty sieciowej i z LAN/DHCP i WiFi z routera

    0
  • #3 14 Wrz 2013 19:30
    Valders
    Poziom 7  

    Teraz aktualnie używam wifi w komputerze do łączenia się z internetem. Dodam, że pakiet gubię jak głupi. Przepraszam jeżeli źle podałem zdjęcia.


    Proszę poprawić post, edytując prawidłowo wstawić zdjęcie/a/.
    Zgodnie z >>> Instrukcja zamieszczania i edycji obrazków na forum >>
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html
    ANUBIS


    EDIT: Zdjęcia usunięte.

    0
  • #4 14 Wrz 2013 19:35
    voitek1
    Poziom 39  

    1. Czy to Twój jedyny router pomiędzy kompem a operatorem)? Czy jest jeszcze jakieś inne urządzenie pomiędzy?
    2. Kto jest operatorem i jakie to łącze (radio, ADSL/tel., kablówka)?
    3. Pokaż ustawienia karty sieciowej WiFi na kompie (TCP/IP)

    0
  • #5 14 Wrz 2013 19:48
    Valders
    Poziom 7  

    1. Raczej nie. Mój dostawca internetu bierze internet od Netii a potem rozsyła radiowo na osiedlu.
    2. Moim operatorem jest prywatna osoba lecz on bierze internet od Netii.
    3. ---



    Proszę poprawić post, edytując prawidłowo wstawić zdjęcie/a/.
    Zgodnie z >>> Instrukcja zamieszczania i edycji obrazków na forum >>
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html
    ANUBIS


    EDIT: Zdjęcia usunięte.

    0
  • #6 14 Wrz 2013 19:53
    voitek1
    Poziom 39  

    Czy laptop pobiera sygnał WiFi bezpośrednio od "osoby prywatnej", czy też poprzez TWÓJ APek?
    Co to za router (konkretny model)?

    0
  • #7 14 Wrz 2013 19:58
    Valders
    Poziom 7  

    Linksys WAG160N
    Laptop ciągnie z tego samego źródła co komputer. Od mojego routera.

    0
  • #8 14 Wrz 2013 20:03
    voitek1
    Poziom 39  

    No nie za bardzo chce mi się w to wierzyć. Ten APek nie ma możliwości wzmacniania sygnału WiFi, t.zn. pobierania z jednej strony (od operatora, czy z innego urządzenia) i rozsyłania dalej... Więc wydaje mi się, że WiFi masz bezpośrednio od tej osoby, a połączenie po WiFi i po LAN do |Twojego APeka jest jedynie lokalne (t.zn. jedynie do APeka i nigdzie dalej)

    0
  • #9 14 Wrz 2013 20:07
    Valders
    Poziom 7  

    To wygląda tak:
    Modem od netii > antena (jego) > antena (moja) > kabel z anteny do routera mojego > wifi do komputera.

    0
  • #10 14 Wrz 2013 20:22
    voitek1
    Poziom 39  

    Valders napisał:
    ...kabel z anteny do routera mojego > wifi do komputera.
    No właśnie o tym pisałem. Pokaż ustawienia WiFi karty z kompa oraz ustawienia WiFi ze swojego APeka.
    Kabel z anteny (rozumiem, że kabel antenowy - czyli koncentryk) wchodzi do wejścia antenowego Twojego WAG160N, więc nie jest możliwe korzystanie z WiFi bezpośrednio z tegoż APeka. Jeśli Twój kabel antenowy przechodzi przez modem (taka mała skrzynka) i dalej kablem ethernetowym do Twojego WAG160N to co innego...

    0
  • #11 14 Wrz 2013 20:42
    Valders
    Poziom 7  

    Nie, nie koncentryk. Koncentryk podłączony do jakieś skrzynki, która rozdziela internet na wszystkich. Ustawienia WiFi podałem wcześniej na zdjęciu chyba, że nie o to chodzi więc proszę o poinstruowanie mnie. Co masz na myśli przez Ap'ek ?

    0
  • #12 14 Wrz 2013 20:44
    voitek1
    Poziom 39  

    Access Point - czyli Twój WAG160N.
    Czy jest kabel od anteny/modemu jest podłączony do portu WAN czy LAN?

    0
  • #13 14 Wrz 2013 20:51
    Valders
    Poziom 7  

    Do lan.
    Co do ustawień wifi w AP'ku to też wcześniej podawałem na ss'ach.

    0
  • #14 14 Wrz 2013 21:05
    voitek1
    Poziom 39  

    Pokaż zrzut z ustawień TCP/IP karty na kompie z którym masz problem (nie chodzi o szczegóły połączenia, ale o właściwości karty)

    0
  • #15 14 Wrz 2013 21:14
    Valders
    Poziom 7  

    Problem mam na karcie sieciowej jak i wifi podpinanym do usb.
    Gdzie znajdę te właściwości karty sieciowej i co dokładnie z tego mam Panu przekazać ?

    0
  • #19 14 Wrz 2013 21:45
    Valders
    Poziom 7  

    Tylko jakim sposobem ustawienia routera jeżeli na laptopie działa wszystko jak należy, nawet na telefonie wszystko działa tylko nie na komputerze gdzie spędzam więcej czasu od pozostałych 2 platform. Jest Pan pewien ?

    0
  • #20 14 Wrz 2013 21:59
    DEIWSON
    Poziom 12  

    A rozłączenie następuje od razu czy po jakimś czasie

    0
  • #21 14 Wrz 2013 22:01
    Valders
    Poziom 7  

    Zupełnie losowo lecz jeśli gram lub jeśli jest godzina wieczorna to przerywanie następuję częściej ale dalej losowo.

    0
  • #22 14 Wrz 2013 22:04
    DEIWSON
    Poziom 12  

    Może za duży ping po prostu masz, sprawdź

    0
  • #23 14 Wrz 2013 22:06
    Valders
    Poziom 7  

    Pingi są zawsze na granicach 20-30 więc to nie problem. Ale dalej gubię masę pakietów.

    0
  • #24 15 Wrz 2013 09:48
    voitek1
    Poziom 39  

    Możesz jeszcze sprawdzić swoją kartę sieciową. Wyłącz (tymczasowo) WiFi w laptopie i zainstaluj na nim USB (korzystając jedynie z USB). Sprawdź. czy będą te same problemy...

    0
  • #25 15 Wrz 2013 12:54
    Valders
    Poziom 7  

    Podłączyłem kabel ze skrzynki prosto do karty sieciowej pomijając router. Dalej problem występuje. Obawiam się, że to będzie wina płyty głównej.

    0
  • #27 15 Wrz 2013 13:24
    Valders
    Poziom 7  

    Antywirus, antymalware a nawet format został zrobiony w celu sprawdzenia. Problemy z internetem zaczęły się w ciągu paru minut kiedy zwróciłem uwagę, że prędkość pobierania mi drastycznie spadła i od tego czasu cały czas mi przerywa.

    0
  • #28 15 Wrz 2013 13:47
    voitek1
    Poziom 39  

    Daj zrzut z inSSIDer (wygooglaj)...

    0
  • #30 22 Wrz 2013 19:29
    Valders
    Poziom 7  

    Widze, że już temat umarł. A to szkoda bo problem ciągle u mnie występuje.

    0