Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Voltcraft , Velleman czy V&A - który z multimetrów kupić ?

16 Sep 2013 21:24 6126 17
  • Level 12  
    Witam! , Ostatnio postanowiłem zmienić mój zwykły miernik za 20 zł na coś z wyższej półki, ponieważ jestem elektronikiem/elektrykiem potrzebował bym lepszego sprzętu. Mam do wyboru 3 firmy. VELLEMAN , VOLTCRAFT i V&A a konkretnie takie modele :
    - http://www.conrad.pl/websale7/?Ctx=%7bver%2f7...t_index=SHOP_AREA_17622_1101010&otp1=tablink2
    - http://sklep.avt.pl/go/_info/reviews.php?id=498882&item=4#menu
    - http://www.mierniki.micros.pl/led-multimetr-cyfrowy-z-usb-va42rp,true-rms-1948.html

Mają one podobne parametry tRMS , usb itp. ale mam poważny dylemat który z nich jest najlepszy i czy są jakieś różnice? Który byście Wy wybrali i co o nich sądzicie? Z góry dziękuje Wam!
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Level 21  
    1-ok, jest to uni-t ut-71A, możesz obejrzeć na youtube testy (po angielsku), jakość wykonania parszywa, ale parametry w miarę dobre.
    2- nie, bo nie :)
    3-tak samo jak 2, są to mierniki mastecha/V&A (to samo!) - nie najgorsze, ale i nie najlepsze, za te pieniądze lepiej poszukać jakiegoś brymena - ja mam bm-257 i jest ok, w tej cenie powinieneś go dostać (płaciłem 360zł), ma wszystko czego trzeba i znacznie więcej. interesujące wydają się też oferty z allegro dot, mierników Fluke (używek z dożywotnią gwarancją).
  • Level 12  
    Dzięki za odpowiedź , a czy z VOLTCRAFT'a są jakieś w miare dobre do 400 zł ?
  • Level 21