Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A3/1.9TDI90tka/ALHcięzko palil,zrobione mapy wtryskowe + czip 30% - falujące obr

Kubix9417 17 Wrz 2013 16:46 2025 10
  • #1 17 Wrz 2013 16:46
    Kubix9417
    Poziom 10  

    Witam, mam problem z audi a3 1.9 tdi kod ALH 90 psow otóż przy podłączonym czujniku samochód z rana odpala strzał, lecz gdy sie nagrzeje samochód trzeba kręcić z 5 sekund. Lecz gdy odłącze czujnik na ciepłym samochód pali na strzał. Co może być? Na pewno nie czujnik bo sprawdzane temp. VAG. Rozrzad ustawiany pod znaki fabryczne, akuma centra futura. Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam

    0 10
  • #2 17 Wrz 2013 17:38
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Kubix9417 napisał:
    Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam
    Dawka startowa. Pompa wtryskowa.

    0
  • #3 17 Wrz 2013 17:40
    pawel-jwe
    Poziom 30  

    Kubix9417 napisał:
    Na pewno nie czujnik bo sprawdzane temp. VAG.

    W jakich warunkach był sprawdzany czujnik i jak?
    Mimo to polecał bym podmienić ten czujnik na inny.

    0
  • #4 17 Wrz 2013 17:44
    trans-serwis
    Poziom 39  

    pawel-jwe napisał:
    Mimo to polecał bym podmienić ten czujnik na inny.
    Po co?

    0
  • #5 17 Wrz 2013 18:23
    Kubix9417
    Poziom 10  

    trans-serwis napisał:
    Kubix9417 napisał:
    Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam
    Dawka startowa. Pompa wtryskowa.


    Ile taka operacja? nie chodzi chyba o wymiane pompy?

    0
  • #6 18 Wrz 2013 18:51
    jokerro
    Poziom 33  

    Najpierw zrob rozrusznik dobrze,a jak niebedzie dobrze palił dalej to dawke troche w gore i juz bedzie odpalał.Tylko niemow ze ci kreci dobrze rozrusznik.

    0
  • #7 18 Wrz 2013 19:12
    Kubix9417
    Poziom 10  

    Nie wiem dlaczego, ale gdy odpalam rano przy odłączonym czujniku pali na strzał, a jeśli w inny dzień po uwczesnym podłączeniu czujnika odpalam silnik rano 2 sekundy kreci... nie zawsze, ale to taka loteria z tym podlączonym czujnikiem na zimnym... bo jesli chodzi o cieply to schodzi do do 5 sekund..

    0
  • #8 18 Wrz 2013 19:28
    Ireneo
    Poziom 40  

    Dawka startowa,google i setki tematów o nie paleniu na ciepło i paleniu od "strzała" z odłączonym czujnikiem temperatury w grupie vw silników 1,9 tdi.

    0
  • #9 18 Wrz 2013 19:36
    Kubix9417
    Poziom 10  

    Widze jakieś tematy, ale sa one 2007,9 rocznik, może od tego momentu wymyślono coś nowego, jakies nowe sposoby. Czekam az ktoś będzie na tyle kompetentny i odpowie mi, a nie odeśle do wujka google.

    0
  • #11 24 Wrz 2013 21:20
    Kubix9417
    Poziom 10  

    Odkopuje temat troche w innym związku, mapy wtryskowe wgrane + czip około 30% mocy wiecej.. i teraz zaczyna się coś innego... auto pali dyg itd, ale na zimnym silniku gdy wyjezdzam z domu przez jakieś 30 sekund obroty falują od 900 do 1300, co to może być? czytałem o EGR.

    Zapomniałem dodać, że podczas tych falujących obrotów dość dużo spalin wydala barwy białej.

    dla zainteresowanych koszt 500 zł - Krosno ;)

    0