Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toshiba L305 - Restartuje sie lub kolorowy ekran

17 Wrz 2013 20:11 1425 9
  • Poziom 9  
    Witam, mam problem z Toshiba L305, po uruchomieniu systemu pochodzi jakies 4minuty i robi sie caly ekran koloru niebieskiego/bialego/fioletowego, ewentualnie zrestartuje sie, sprawdzalem pamiec ram(jest sprawna) to samo wystepuje na monitorze zewnetrznym wiec wykluczam matryce, rowniez nie wylacza sie podczas uruchamiania programow w DOS-ie, gdzie wykonac pomiary zeby zdiagnozowac usterke? Stawiam na zimne luty pod ukladem BGA.
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 22  
    rajunh napisał:
    Stawiam na zimne luty pod ukladem BGA.


    Prawdopodobnie to będzie przyczyna. Przeczyść profilaktycznie układ chłodzenia i wymieć pasty.

    Jak możesz to zapodaj zdjęcie matrycy jak występuje ten problem.
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 9  
    Wyczyscilem wszystko i wymienilem termopad oraz paste i dalej to samo.

    Zdjecie problemu:
    Toshiba L305 - Restartuje sie lub kolorowy ekran



    Proszę poprawić post, edytując prawidłowo wstawić zdjęcie/a/.
    Zgodnie z >>> Instrukcja zamieszczania i edycji obrazków na forum >>
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html
    ANUBIS
  • Spec od komputerów
    Prawdopodobnie grafika do wymiany lecz wymaga to potwierdzenia w warunkach serwisowych.
  • Poziom 9  
    Moge samemu dokonac jakis pomiarow ktore potwierdza czy to grafika?
  • Poziom 22  
    Spróbowałbym jeszcze wypiąć taśmę sygnałową matrycy z płyty głównej. Następnie podpiąłbym zewnętrzny monitor i włączył laptopa.

    Daj znać czy na monitorze zewnętrznym pojawiła się poprawna treść obrazu?
  • Poziom 9  
    To rowniez robilem, dziala w tedy dokladnie tak samo, czyli po starcie windowsa/linuxa wywala kolorowy ekran.
  • Poziom 22  
    Czyli pozostaje tylko to co zasugerował kolega boro1234567

    boro1234567 napisał:
    Prawdopodobnie grafika do wymiany lecz wymaga to potwierdzenia w warunkach serwisowych.
  • Poziom 9  
    nie mam mozliwosci samemu sprawdzenia czy to na pewno grafika?
  • Spec od komputerów
    rajunh napisał:
    nie mam mozliwosci samemu sprawdzenia czy to na pewno grafika?

    Serwis.