Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

telewizor 20 calowy dla początkującej kucharki

Cornellie 17 Wrz 2013 22:57 1257 8
  • #1 17 Wrz 2013 22:57
    Cornellie
    Poziom 2  

Witam serdecznie,

z góry przepraszam, jeśli wstawię to w nieodpowiednie forum, ale jestem tu dziś pierwszy raz i bardzo nie mogę się połapać:(- szukałam odpowiedniej sekcji forum, ale to jedyne co znalazłam w pobliżu tego, czego szukam :(

Chciałam, jeśli oczywiście znaleźlibyście chwilę, zapytać Was o radę dotyczącą telewizora.

Bardzo chciałabym mieć w kuchni telewizor lub monitor około 20 calowy, ale z funkcją internetu. Chodzi konkretnie o możliwość załączania przepisów z YouTube i przyrządzania potraw wraz z nagranym filmikiem. Jestem początkującą kucharką, a takie filmy pomagają mi dużo bardziej niż przepis na kartce, ale właśnie do tego potrzebuję monitora lub telewizora, w ten sposób przepis będzie sobie leciał, a ja tylko będę robiła pauza- play :)

Wiem,że można by takie coś zrobić za pomocą HDMI, już o tym czytałam, ale niestety nie będę mieć za bardzo takiej możliwości. Czy byłaby inna opcja? Po prostu uruchamiania internetu na tym komputerze lub monitorze?

Byłabym bardzo bardzo wdzięczna za każdą pomoc,

pozdrawiam Was serdecznie

• #3 18 Wrz 2013 03:41
    Cornellie
    Poziom 2  

do tysiaca zlotych :-)

• #4 18 Wrz 2013 06:32
    m.tosiek
    Poziom 17  

Witam, Smart tv, do 1000 zł raczej nie realne, tablet pewnie by tu nie wystarczył bo to tylko 10 cali, myślę że w twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem było by kupno jakiegoś tv w kwocie do 700 zł + tuner dvb-t z wbudowaną przeglądarką i wi-fi .

Dodano po 6 [minuty]: