Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Cordoba, 2005, 16V 1.4 - Kontrolka diagnostyki silnika

syngefco 18 Wrz 2013 14:10 5199 13
  • #1 18 Wrz 2013 14:10
    syngefco
    Poziom 10  

Witam, wiem że temat był maglowany wielokrotnie, nie znalazłem jednak satysfakcjonującej odpowiedzi. Po pierwsze ze względu na uszkodzone wejście do komputera nie mogę zdiagnozować problemu właśnie przez komputer. Jestem "zielony" w temacie aut, dlatego bardzo proszę o rady łopatologiczne :) Mieszkam za granicą i zanim wybiorę się do mechanika lub nie, chciałbym chociaż trochę dowiedzieć się co może dolegać mojemu autu. Zdaję sobie sprawę, że rozwiązań może być wiele, jednak mam nadzieję, że wiedza, która zostanie mi przekazana pozwoli podjąć mi ewentualne kroki, nie chciałbym jeździć od mechanika do mechanika, jak wielu z forumowiczów. Do sedna:

Dzisiaj podczas jazdy, a dokładnie pod większą górkę rozświeciła mi się kontrolka diagnostyki silnika, auto straciło moc i przyspieszenie, ale 2 km do pracy jeszcze dojechałem. Wyłączyłem silnik i ponownie włączyłem, obroty były mniejsze niż zwykle, auto dusiło się (wydobywał się dziwny dźwięk z rury wydechowej), kontrolka już nie rozświeciła się natychmiast dopiero po ok. 3-4 minutach zwiększania gazu, z rury wydechowej cieknie woda, trudno mi określić jak dużo, ponieważ nie mogę być w dwóch miejscach naraz :) ale kiedy "pogazuję" i za chwilę zajrzę pod auto to widać, że ciągle kapie.
    Samochód używam bardzo mało, ale właśnie zamierzałem wybrać się do Polski i nie chciałbym po drodze mieć problemy.