Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra F 1.4 8v benzyna+ LGP - dusi się, nie ma mocy

18 Wrz 2013 18:43 6858 10
  • Poziom 2  
    Witam Wszystkich
    Panowie mam strasznie upierdliwy problem z moją esterą. Rano ciężko odpala, a jak już odpali to strasznie ją przydusza, ma ogromne problemy z utrzymaniem obrotów. W trakcie jazdy , bo jakoś do pracy muszę dojechać kilka razy zgaśnie zanim się nagrzeje, przy tym nie ma praktycznie w ogóle mocy, nawet jest problem z ruszeniem. jak już się nagrzeje to problem z obrotami w miarę ustaje. Na światłach już nie gaśnie , ale mocy dalej ma zero. Objawy występują częściej po opadach deszczu. Co wymieniułem?
    -Kable i świeczki w miarę nowe, staram się wymieniać co 10-13 tys. Km
    -czujnik cieczy chlodzącej, ten niebieski w bloku silnika.
    -uszczelka pod glowicą byla nie dawno robiona , bo już przeciekala,
    -cewka i moduł
    -kopułka również w miarę nowa, paluch też
    - filtr powietrza paliwa, jak i gazu i benzyny również wymieniane nie dawno
    -pompa paliwa również nowa,

    Dodam tylko że objawy są jak i na gazie i na benzynie.
    wydaje mi się że sęk tkwi w elektryce mojej astery ale niepokoi mnie pierdzący tłumik ale mechanior mówił że to nie aż tak by osłabilo że problem bylby z podjechaniem pod górkę na 1 biegu. Mechanior nie wie za bardzo o co kaman i rece rozklada a za stanie na warsztacie nie chce placić tym bardziej że drobne naprawy potrafie zrobić sam.

    Proszę o pomoc i dobrą radę , może ktoś miał podobny problem i coś mądrego doradzi.
    pozdrawiam!
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 18  
    Który rok auta, jaki przebieg? Jakie cisnienie jest na cylindrach???
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2  
    rok 93, przebieg 240 tyś.
    Ciśnienie na cylindrach nie wiem jakie powinno być, ale ostatnio astra postała trochę
    u mechanika i szukał przyczyny, i badał ciśnienie to mówił że ok.

    szczególnie na małych biegach widać brak mocy , nawet nie jest jakby chciał a nie mógł, po prostu nie jedzie. Trąbią na mnie , normalnie wstyd. Już nie mówię o tym jak zgaśnie :(
  • Poziom 18  
    Sprawdź skład mieszanki.
  • Poziom 11  
    A ja myślę że zerwany klin w dolnym kole rozrządu.....
  • Poziom 28  
    Może zaczniesz od katalizatora o ile jeszcze jest w samochodzie.
  • Poziom 2  
    rozrząd ok, zrobilem na nim 40 tys.
    dzis natomiast nie odpaliła astra.
    Jak po poludniu probowalem odpalic to zalapala ale jak dalem gazu go przydusilo i gasl, ( szarpanie, pierdzenie z tlumika, i duszenie) brak mi sił.....

    Dodano po 27 [sekundy]:

    rozrząd ok, zrobilem na nim 40 tys.
    dzis natomiast nie odpaliła astra.
    Jak po poludniu probowalem odpalic to zalapala ale jak dalem gazu go przydusilo i gasl, ( szarpanie, pierdzenie z tlumika, i duszenie) brak mi sił.....
  • Poziom 11  
    Nie mam na myśli ustawienia rozrządu tylko zerwany klin w dolnym kole rozrządu.Wykręć świecę pierwszego cylindra i sprawdź czy znak GMP pokrywa się z ustawieniem tłoka w Górnym Martwym Punkcie w tym cylindrze.
  • Poziom 2  
    nie mam siły do tego auta , wcześniej jak było sucho przynajmniej odpalal. teraz troche deszczu , odpali ale zaraz go zdusi , to samo sie dzieje jak dodam gazu , gaśnie momentalnie , jakby chciał a nie mogł. :(
  • Poziom 9  
    Witam,
    nie chciałem tworzyć nowego tematu , więc podpinam się pod ten. Mój problem polega na tym że samochód(opel astra f 1.6 8v instalacja drugiej gen.) nie chodził na wszystkich cylindrach ,ale tylko na LPG, po wymianie świec problem ustąpił jednak po odpaleniu go na benzynie chodzi ok, natomiast po przełączeniu na LPG samochód dławi się brakuje mu mocy. Proszę o szybką odpowiedź
  • Poziom 11  
    Prawdopodobnie sterownik od LPG blokuje sygnał wysterowujący jedną parę cewek (jeżeli jest to układ DIS).