Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router EasyBox 602 Vodafone nie działa prawidłowo.

18 Wrz 2013 20:04 5979 10
  • Poziom 1  
    Witam,
    Kupiłem ostatnio ruter EasyBox 602 Vodafone, podłączyłem do niego modem usb huawei 1750c, niestety modem nie łączy się z internetem a na ruterze wyświetla się
    czerwona ikonka modemu.
    Miał ktoś podobny problem?
    Dodam, że jestem zielony w tych tematach.
    Podobno pomóc może aktualizacja freewara ale nie mam pojęcia jak to zrobić.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jakie daje informację w logach ?
  • Poziom 9  
    Ktoś ma ten router?

Jak z jakością wifi? Jak pracuje bramka VOIP? Zastanawiam się nad kupnem używki, ale niska cena mnie zastanawia...
  • Poziom 22  
    Ja mam , jak za tą cenę nie znajdziesz TANSZEJ i lepszej bramki voip.
    Z routerem gratis :)
    Wifi super , jakość super.
    Jak na router ma dużo mośliwości , a w dodatku ma bardzo proste menu!
    ( w porównaniu do Fritz i innych ).

A i jeszcze one wogóle się nie psują....

do "Mateuszb250"
    Wgraj najnowszy firmawre to wykryje ten modem.
  • Poziom 9  
    A czy z modemem Huawei K3765 będzie współpracować?

Chcę używać tego zestawu głównie jako bramki GSM (podłączyć analogowy aparat telefoniczny, w modem wsadzić kartę komórkowca i rozmawiać)?

Modem ma jakiś polski software made by Lesiolo. Po włożeniu modemu do easyboksa ten się ciągle resetuje.
  • Poziom 22  
    Wuuu napisał:
    A czy z modemem Huawei K3765 będzie współpracować?

tak
  • Poziom 9  
    Panie Prosiaku,

Właśnie na Twoją odpowiedź liczyłem, boś najwięcej o 602 pisał.