Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pioneer vsx 322-k - Sam się wyłącza i maksymalne volume tylko 68

art29mk4 19 Sep 2013 10:19 3279 4
    art29mk4
    Level 10  
    Witam mam pytanie .Czy ktoś miał problem z tym sprzętem że się sam wyłącza w nie określonym czasie ? Nagle pyk i się wyłączy .A druga sprawa to czy może mi ktoś powiedzieć jak zwiększyć głośność ? Mam zablokowane na 65 volume max i nie ma szans na więcej.Kiedyś było 72 volume i chyba synek kręcił coś przy sprzęcie ale roczniak tatusiowi nie odpowie :D .Dodam że jestem laikiem w sprzęcie audio a dodatkowo nie posiadam instrukcji w języku Polskim a znalazłem tylko w Angielskim ale nie znam języka niestety.Proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli źle opisałem problemy i popełniłem błędy .

3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    GM
    art29mk4
    Level 10  
    Można zamknąć, uzyskałem informacje na innym forum .Pozdrawiam.
    tomek4792
    Level 2  
    na jakim forum otrzymałes odpowiedz na temat wyłaczania sie wzmacniacza ? bo sam mam taki problem. Prosze o odpowiedz. Z góry dziekuje
    art29mk4
    Level 10  
    Z instrukcji wynika(Opcja Auto Power Down - autowyłączanie,ustawienie fabryczne :6 h)
    Aby wejść do ustawień(System Setup)naciskasz(przy włączony zasilaniu)po kolei guziki Receiver--Setup
    użyj strzałek góra/dół aby wywołać funkcję APD z System Setup,naciśnij Enter,ustaw czas(strzałki lewo/prawo):2,4,6 godzin lub OFF -funkcja wyłączona.Naciśnij Return-powrót do System Setup.