Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

zestaw komputerowy (2,5-3 tys.)

mloncur 19 Sep 2013 19:20 2052 20
    mloncur
    Level 8  
    Witam, planuję złożyć komputer do 3 tys. lecz szczerze mówiąc nie znam się na tym wystarczająco by samemu sklecić coś sensownego i wydajnego a z racji tego, że nie chciałbym zostać "naciągnięty" przez salon to zwracam się z prośbą do was o pomoc. Komputer ma służyć głównie do zabawy (gry, filmy, multimedia) oraz programowanie na studia plus oczywiście internet :)

budżet oczywiście nie musi być zużyty cały, a powinien obejmować podzespoły i ewentualnie obudowę (niby posiadam starą obudowę ale nie przemawia ona do mnie tak jak kiedyś :P) i oczywiście bez systemu operacyjnego :)
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    wariato
    Level 43  
    Monitor i reszta peryferii ma wchodzić w skład zestawu ? Będzie podkręcany procesor/grafika ?
    mloncur
    Level 8  
    Nie monitor i resztę z interesujących mnie peryferii mam, a podkręcanie raczej nie ale z czasem nie wykluczam takiej możliwości.

Jakby było możliwe to prosiłbym by mobo było w miarę "przyszłościowe"

Najlepiej na morelach.
    wariato
    Level 43  
    Jesteś w stanie nagiąć budżet o 100zł ? Wtedy byłby taki zestaw:
    zestaw komputerowy (2,5-3 tys.)

Taniej to trzeba będzie wziąć na początek 4GB pamięci ram bo z karty nie ma sensu schodzić. Chyba że wziąć procesor z zablokowanym mnożnikiem ale wtedy już nici z podkręcania.
    mloncur
    Level 8  
    Nagiąć może być trudno, ponieważ aktualnie posiadam jedynie 2,5k więc resztę jestem zmuszony pożyczyć od rodziców, a dałoby się coś równie wydajnego mieszczące się w tej kwocie?
    wariato
    Level 43