Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Corolla E11 - kluczyk, pilot transponder

foldback 21 Sep 2013 19:24 7341 4
  • #1
    foldback
    Level 29  
    Ostatnio zgubiłem jeden kluczyk z pilotem do auta - mam drugi zapasowy ale wypadało by dorobić.
    Orientuje się ktoś jak jest z tymi pilotami z kompletu czy te klucze są identyczne czyli kody pilota do centralnego zamka i transpondera ?
    Pilota do centralnego można podobno dodać przez kombinacje otwarć drzwi i położenia kluczyka w stacyjce. A jak z transponderem można skasować/dodać nowy np. przez interfejs OBD2 - jaki program to umożliwia i czy jest dostępny?
    Zastanawiam się czy kupić nowy kluczyk ale bez pilota za 160 zł. Kupić oryginalny, ciekawe ile może kosztować w ASO? Czy kupić sprawny kluczyk na aukcji przełożyć pilot i transponder do nowej obudowy z nowym dorobionym grotem i dodać do systemu samochodu o ile to możliwe?
    Ile może kosztować kluczyk do tego modelu z pilotem?
  • #2
    deesz
    Level 17  
    Pilot i immo to dwa różne systemy.Obydwa można dokodować drzwiami i stacyjką-procedury nie są takie same. Jeżeli został Ci klucz szary (slave) wtedy imma nie dokodujesz w ten sposób. W takim wypadku trzeba przeprogramować zawartość pamięci w centralce immobilizera.Prościej iść do punktu gdzie dorabiają klucze i tam skopiują ten który masz.Jeżeli został klucz czarny wtedy jest możliwość dopisania kluczy metodą otwórz/zamknij. Orginalny klucz z przyciskami to w ASO koszt grubo ponad 1000zł + kodowanie.
  • #3
    foldback
    Level 29  
    Mam kluczyk szary i jeszcze jeden czarny.
    Czyli najrozsądniej opcja 3 używany kluczyk z pilotem i dorobić grot.
    Masz może te procedury dodawania plota i transpondera?
    Da się wywalić z systemu zgubiony kluczyk?
  • Helpful post
    #4
    deesz
    Level 17  
    wysłane na PW
  • #5
    S-6jw2039
    Level 10  
    Toyota Avensis 1,8 VVTi rok 2001. Mam dwa oryginalne kluczyki czarne. W jednym(zapasowym) padła jakiś czas temu bateria(nie wiem jak dawno, bo go zasadniczo nie używam). Ostatnio zaszła konieczność go użyć, założyłem nową baterię i lipa!!! Centralny zamek działa, rozrusznik kręci a bryka nie pyrka!!! Immo się rozprogramował. Pomóżcie dobrzy ludzie jak go od nowa wprogramować, bo serwis śpiewa sobie dużą kasę a procedura podobno skomplikowana nie jest.