Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trudne początki zielonego

22 Wrz 2013 11:32 2235 13
  • Poziom 1  
    Witam,

Zainteresowałem się elektroniką bo kolega w tym siedzi ale on wyjechał na drugi koniec naszego pięknego kraju,

Jestem w tym zupełnie zielony i chciałem zapytać co zakupić na początek aby tworzyć jakieś proste "prototypy" u kolegi widziałem takie płytki ale jak już mówiłem jestem zielony.

Jeśli można to wypiszcie co na początek się przyda i może do tego jakiś prosty układzik, oczywiście sam też coś poszperam ale będę bardzo wdzięczny jeśli mi pomożecie ;]

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeśli to zły dział lub jeśli coś zostało "złamane" pierwszy raz wypowiadam się na forum tego typu.
  • TermopastyTermopasty
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    witam,
    pozostało mi kilka zestawów tyou "KIT" płytka, części, opis. Ale muszę sprawdzić dokładnie w szafie co tam jest ciekawego, z tego co pamiętam to na chwilę obecną zasilacz uniwersalny na scalaku, oraz duży zestaw płytek uniwersalnych, proszę powiedzieć czy to stanowi przedmiot zainteresowania, to zrobię kilka fotek i podeślę,
    pozdrawiam
    elektron888

Dodano po 1 [minuty]:

elektron888 napisał:
    witam,
    pozostało mi kilka zestawów typu "KIT" płytka, części, opis. Ale muszę sprawdzić dokładnie w szafie co tam jest ciekawego, z tego co pamiętam to na chwilę obecną zasilacz uniwersalny na scalaku, oraz duży zestaw płytek uniwersalnych, proszę powiedzieć czy to stanowi przedmiot zainteresowania, to zrobię kilka fotek i podeślę,
    pozdrawiam
    elektron888
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Były kiedyś takie książki -Elektronika łatwiejsza niż przypuszczasz autor Dieter Nuchrmann 3 albo 4 części dosyć ciekawie napisane.

Dodano po 33 [minuty]: