Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szlif głowicy - Poszukuję zakładu który wykona szlif głowicy w Warszawie

22 Wrz 2013 11:47 8292 25
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Witaj - Wawa ul. Grochowska 160 tel. 22 6100375.Do poldków robiłem 3 razy u nich, było ok.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Ostatni raz 3 lata temu,szczerze- ceny były przystępne .Byłem 30 min. temu pod reklamą ,z której dałem ci namiary [kompleksowe naprawy głowic szlify ,gniazda ,zawory itd.]

    Dodano po 6 [minuty]:

    Był jeszcze zakład szlifierski koło Wspólnej Drogi,ale nie wiem czy jeszcze żyje,jutro zobaczę jeden i drugi.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Mój wujek robił regeneracje głowicy w Warszawie dokładnie nie pamiętam gdzie ale nie daleko było ulicy Płochocińskiej do golfa 3 i zapłacił 500 zł.Ale nie zrobili dobrze.
    Niektórzy chwalą w Pułtusku, a planowanie robią także w Nasielsku.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    400-500 to chyba regeneracja całej głowicy
    80 zł to same planowanie
    Właśnie mój wujek tam regenerował głowice 500zł nie polecam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Może i tak,ale coś ta cenna jest podejrzana.
    Ale kolega na początku pisał że chce dokonać szlifu głowicy czyli planowania,później kolega pisze ze chce dokonać szlifu cylindrów(dołu silnika).Tak naprawdę koszty będą bardzo duże.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Jest też tak zasada ze pierścienie nad wymiarowe nie zakłada się na nominalny tłok.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    middy1983 napisał:
    Mają dobrą opinię w necie no i 21 lat by nie istnieli gdyby partactwo robili...

    Wtrącę swoje trzy grosze. W jednym z warsztatów też krążyły dobre opinie jak elbląska strona miała forum, kiedy miałem tam praktyki to podjechał gość na wymianę zawieszenia a że auto miało dość dobrego buta, jak pamiętam 3 litrowy silnik i duże zaplecze, chłopaki młode to przeguby pourywali. Gość (właściciel) napisał o tym na tym forum, napisał całą prawdę - opinia zniknęła w ten sam dzień.
    Druga sytuacja, były kolega mechanik nie wiedział jak się odkręca zapieczone śruby, nie mówiąc nic pospawał mi sanki, teraz gdybym chciał nawet mise olejową odkręcić to muszę użyć kątówki aby powycinać spawy co wiąże się z pocięciem sanek. Oboje na rynku od 20 lat, ten drugi nawet nie ma komputera do diagnostyki. Co Ty na to?
    Osobiście jak wymieniałem UPG stałem przed wyborem planowania, u jednego 100zł i 20 km dojazdu, drugi 300 zł i 3 km. Dałem więcej. Miesiąc później kolega zgłowicą od audi B3 pojechał do tych za 100zł, tam dziadek chyba papierem przejechał głowicę.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Moim zdaniem będzie źle jeżeli zrobisz szlif cylindra ,założysz pierścienie nad wymiarowe a nie wymienisz tłoka.
    Ale mogę się mylić niech wypowiedzą się inni .
  • Poziom 16  
    Jeśli już zdjęta jest głowica to przydało by się także uszczelniacze zaworów wymienić.
  • Poziom 12  
    Nie jest całkiem chore.
    Są przypadki, że głowica siada, wtedy się regeneruje głowice i dalej śmiga. Jeżeli siada głowica i duł silnika to trzeba przeprowadzić kapitalny remont silnika, a to jest ryzykowne.
    Podstawa to trzeba zmierzyć kompresje silnika, zrobić próbę olejową.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    charli.rz napisał:
    Salonu ze skuterami chińskimi ?
    Co się śmiejesz, w salonie popatrzeć też można.
  • Poziom 33  
    Kolega Middy napisał ul.Białołęcka 247-dobry warsztat-mają jeszcze 2 oddziały w Wawie Parowcowa 6d 228634933 [włochy] i Dęblińska 9 228799600 [gocławek zaraz obok budynku tepsy]
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Zależy czym były zalane -olejem czy benzyna.Jeżeli benzyna to się zdarza często.
  • Użytkownik usunął konto