Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aplikacja helpdesk a zasady funkcjonowania

boras86 23 Wrz 2013 15:14 525 0
  • #1
    boras86
    Poziom 14  
    Witam,
    Jestem w trakcie tworzenia autorskiej platformy helpdeskowej i chciałbym poznać Wasze opinie odnośnie takich wynalazków i funkcjonalności przydatnych oraz zbędnych.

    Najbardziej zastanawia mnie czy warto budować kobyłę z bazą wiedzy tworzoną zarówno przez userów jak i zespół pomocy, FAQ, dział z plikami, tworzenie kont dla userów, podział userów na kierowników, adminów, szarych robotników etc. czy po prostu- stwórz ticket i podejrzyj ticket.

    Interesuje mnie też bardzo kto decyduje o zamknięciu ticketu bo w zależności od implementacji to zamyka ticket zgłaszający go klient gdy uzna, że sprawę załatwiono a czasami to pracownik po wykonaniu "zadania". Zdarza się czasami że wstępnie zamyka ticket pracownik a klient to potwierdza lub wznawia mając na to jakiś okres czasu (np. 3dni).


    Z jakich platform korzystacie i czy jesteście zadowoleni?


    Dziękuje i pozdrawiam.