Układy wtrysku paliwa zostały dostarczone przez Delphi na niższych wersjach mocy (do 66 kW/90 KM), jednak Delphi został wypchany przez firmę Bosch w wersji silników z Euro 5 i przez Continentala (ex Siemensa ) w wyższych wersjach (70 kW/95 KM i wyższe).
K9K ma kilkanaście odmian i montowany był w:
K9K 700/704 (65 KM) Dacia Logan , Renault Clio (II), Renault Kangoo , Renault Thalia , Suzuki Jimny , Nissan Micra (IV), Mahindra Verito; Renault Pulse ( Indie )
K9K 792 (75 KM), Dacia Sandero , Renault Clio (II);
K9K 260/702/710/722 (82 KM), Nissan Almera , Renault Mégane (II), Renault Clio (II), Renault Thalia , Renault Kangoo , Renault Scénic (II), Nissan Micra (III)
K9K 728/766/796/830 (85-86 KM), Renault Megane (II), Renault Modus , Renault Clio (III), Renault Mégane (III) [11] Dacia Sandero , Nissan Micra (III); Renault Scala ( Indie ), Nissan Sunny ( Indie )
K9K 832 (105 KM), Renault Kangoo , Renault Scénic (III), Nissan Tiida , Nissan Note (I)
K9K 836 (110 KM), Renault Megane (III), Nissan Cube (110 KM), Nissan Qashqai (110 KM), Renault Laguna (110 KM)
K9K 892 (75 i 90 KM) 2010 - Dacia Logan , [12] Dacia Sandero , [13] Renault Clio (III), Nissan Note (I); Nissan NV200
K9K 896 (110 KM) 2011 - Dacia Duster , [14] Renault Duster , Nissan Juke (110 KM)
K9K 846 (110 KM) 2012 - Dacia lodgy , [15] Renault Mégane (III), Mercedes-Benz A-Class
O który podmodel chodzi? Manuali jest tyle co samochodów w których ten silnik siedzi.