Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FLATRON E2242, Kabel HDMI-VGA, xbox

Margo555 23 Wrz 2013 23:35 2517 6
  • #1 23 Wrz 2013 23:35
    Margo555
    Poziom 1  

Dodaję temat w naprawie monitorów, bo jestem na tym forum zielony. Nie wiem gdzie dodać temat dotyczący mojego problemu więc z góry przepraszam.
    Więc tak, zakupiłem kabel HDMI-VGA aby podłączyć mojego xboxa do monitora. Kabel podpiąłem ale nie umiem się przełączyć na obraz z xboxa. Mój monitor: Flatron E2242. Co mam zrobić, aby uzyskać obraz na monitorze?

0 6
  • #2 24 Wrz 2013 12:49
    Polon_us
    Poziom 40  

Ten kabel nie będzie działał, przykro mi ..

Proszę przeczytać, co na opakowaniu pisze małymi literkami, a co przytaczam poniżej z pierwszej lepszej aukcji takiego kabelka z znanego portalu aukcyjnego.

Należy pamiętać ze HDMI podaje sygnał cyfrowy, a VGA analogowy, dlatego nie we wszystkich urządzeniach podłączenie bezpośrednie będzie możliwe, jeśli kabel przy bezpośrednim podłączeniu nie działa należy zaopatrzyć się w specjalny moduł zmieniający sygnał cyfrowy na analogowy. Nowe urządzenia elektroniczne często posiadają już taki moduł wbudowany w sobie.

Jest to pospolite naciąganie klientów, moim zdaniem ...

0
  • #3 24 Wrz 2013 15:25
    anmedia
    Poziom 39  

Polon_us napisal wszystko, a kabel nalezalo zakupic HDMI - DVI-D. Kabel ktory kupiles zadzialalby gdyby konsola nie wymagala klucza HDCP.

0
  • #5 24 Wrz 2013 21:58
    anmedia
    Poziom 39  

KOCUREK1970 teraz dales plame. Czemu nie zerkniesz na monitor, od razu bys widzial ze ma dwa wejscia. VGA i DVI-D. Ten drugi jest gniazdem cyfrowym i w zupelnosci wystarczy do polaczenia konsola - monitor. Tak ze propozycja "kupna" to chyba nie najlepsze rozwiazanie.