Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ducato 2.8 1999 - immobiliser i pompka w baku

24 Wrz 2013 11:27 3744 10
  • Poziom 19  
    Witam!
    Mam mały kłopot z moim fiatem ducato 2.8 idtd 1999r. Wczoraj padł mi akumulator po czym po naładowaniu go padł szwankujący już wcześniej immobiliser. Zdecydowałem się go usunąć i wywaliłem układ z pompy podpiąłem zaworek na pompie i auto odpaliło na 30s i zgasło i nie chce znowu odpalić. Wydaje mi się że nie pracuje pompka w baku. Pompka ma 3 przewody jeden od pływaka i dwa zasilanie tylko nie wiem które są. Za co odpowiedzialne. Jeśli ktoś ma schemat bardzo bym prosił o pomoc.
    Dzięki z góry
    Pozdro
    Sławek
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Jeśli auto masz na pompie to pompy w baku nie ma.
  • Poziom 19  
    Jest pompa wtryskowa mechaniczna oraz elektryczna w baku no chyba że to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Radagast20 napisał:
    to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
  • Poziom 19  
    Więc jaka może być przyczyna że nie odpala do czasu awarii immobilisera wszystko było O.K. Zaworek na pompie działa. Wyłącznik uderzeniowy wyciśnięty no chyba że on coś. Blokuje
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    A nie zapowietrzył się??
  • Poziom 19  
    Jutro będę prubował z odpowietrzaniem tylko zastanawiam się czemu miałby się zapowietrzyć układu nie otwierałem no chyba że od kręcenia Ale wcześniej odpalił jak prowizorycznie połączyłem zaworek na pompie potem samochód zgasiłem polutowałem kable i nagle nie pali
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Kolego diagnoza , wywaliłeś immo z pompy a co z ecu ruszałeś coś? .
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Erwin123 napisał:
    Kolego diagnoza , wywaliłeś immo z pompy a co z ecu ruszałeś coś? .



    Po co ruszać ecu, tam masz tylko zawór kodowy.
  • Poziom 19  
    Witam auto już pali. Popełniłem błąd podpinając zaworek pompy pod stacyjkę. Po przekręceniu kluczyka zaworek był zasilany ale podczas kręcenia rozrusznikiem stacyjka go rozłączała. Przepiąłem kable i puściłem zasilanie zaworka przez osobny włącznik. Autko pali z kluczyka ale włącznikiem muszę go gasić :)
    Bardzo wam dziękuję za pomoc pozdrawiam
    Sławek
  • Poziom 35  
    Pomarańczowy przewód wychodzący z kostki stacyjki to odpowiednie zasilanie.