Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki samochod dla młodego kierowcy do 13 tyś. zł ?

piwosg 24 Wrz 2013 16:33 5136 14
  • #1 24 Wrz 2013 16:33
    piwosg
    Poziom 6  

Tak jak w temacie. Jestem młodym studentem, który potrzebuje auta na powroty do domu i jazde ze znajomymi( nie mam tu namyśli jakichś dalekich podróży). Wybór aut jest tak duży, że nie potrafię się sam zdecydować na coś konkretnego, ponieważ moja wiedza na temat motoryzacji jest bardzo uboga. Chciałbym aby ktoś kto zna się i wie, które auta są mniej więcej mało paliwo żerne oraz bezawaryjne. Doradził mi w zakupie na co zwracać uwagę oraz napisał jakieś konkretne modele w których warto się rozglądać. Na razie byłem zainteresowany Mercedesem A klasa 140, VW Golf 4, VW Polo, Seat Leon. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam Tomasz

1 14
  • #2 24 Wrz 2013 17:00
    pawel-jwe
    Poziom 30  

piwosg napisał:
    VW Golf 4, VW Polo, Seat Leon

Jeśli chodzi o te autka to radzę koledze być bardzo ostrożnym przy kupnie, w naszym kraju większość tych aut jest strasznie dojechana (często wypucowana tylko na pokaz do sprzedaży) - zwłaszcza jeśli chodzi o wszelkie TDI/SDI ;)
    Najszybciej z tych trzech to coś sensownego i zadbanego znajdziesz z VW Polo w benzynie (ewentualnie szukaj benzyna + gaz).
    Tak w ogóle ile km rocznie będziesz robić?
    piwosg napisał:
    Mercedesem A klasa 140

Chyba to autko dostaniesz w najbardziej pewnym stanie - wartym uwagi, minusem jak dla mnie jest tu wygląd - paskudne autko.

0
  • #3 24 Wrz 2013 17:15
    Mechaniorek
    Poziom 9