Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung NP350E5C-S05PL wyłącza się sam

25 Wrz 2013 20:11 3354 16
  • Poziom 10  
    Witam. Posiadam laptopa Samsung model NP350E5C-S05PL, problem tkwi w jego działaniu, laptop jest nowy i od razu poszedł do serwisu przez uszkodzony zegar czasu rzeczywistego, wymienili płytę główną i od nowa wgrali system. System to windows 8 64 bit,procesor intel i3, teraz pojawił się kolejny problem: laptop sam się wyłącza,nie wpada w hibernację tylko po prostu wyłącza się i po ponownym włączeniu system od nowa startuje. Dzieje się tak nawet podczas odtwarzania filmów czy czegokolwiek, zarówno na baterii jak i na zasilaczu, temperatury wahają się w granicach 45-50 stopni a komputer stoi na biurku, wloty powietrza nie są zasłonięte, nie posiadam do niego żadnych płyt bo kupiony był z systemem, nie znam się na tym i nie mam czasu na kolejne czekanie 3 tygodni na naprawę, bo idę na studia i potrzebuję laptopa.
  • Spec od komputerów
    Nie pozostaje Ci nic innego jak reklamować.
  • Poziom 10  
    nie mam na to już czasu, od października na studia a 3 tygodnie to dużo, ciężko będzie na polibudzie bez komputera,z resztą jakość obsługi i serwisu jeży włos na głowie- nie dociśnięte elementy, nie zamknięte zatrzaski i brak sensownego kontaktu czyli nikt nic nie wie. Może da się to jakoś inaczej naprawić? Sterowniki biosu? Stery płyty głównej? Nie mam już pomysłów.

Dodano po 11 [minuty]:

wyłączył się ostatnio o 19:56, potem 20:26... czyli pół godziny. Czekam co będzie dalej, jeśli znów zgaśnie po pół godziny to będziemy mieli jakiś trop

Dodano po 31 [minuty]:

potwierdzam, teraz zgasł o 20:56, jakieś sugestie? w ustawieniach energii nie mam nic ustawionego na taką wrtość
  • Spec od komputerów
    Czy w trybie awaryjnym tak samo?
  • Poziom 10  
    Poziom Data i godzina Źródło Identyfikator zdarzenia Kategoria zadania