Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

URSUS C360 - gaśnie po około 30 minutach pracy w polu

26 Wrz 2013 12:44 5958 10
  • Poziom 2  
    Witam jestem nowy na forum, pozdrawiam wszystkich :D , mam problem kupiłem okazjonalnie ciągnik ursus360 po powodzi, remont ciągnika był zrobiony oleje filtry, czyszczenie silnika itp.itd........ I teraz gdy ciągnik popracuje w polu po około 30 minutach gaśnie tak jakby nie dostawał paliwa, gdy go kręce na rozruszniku nie można go odpalić, dopiero po około 15 minutach odpala, nic nie pomaga pompowanie pompką ręczną, dodam że jest ona nowa. Układ cału wyczyszczony nowe filtry paliwa pompka a w odstojniku paliwa nie ma brudu nie jest zapchany. Może ktoś z was miał taki problem, proszę o porady.
  • Poziom 29  
    Witam,
    Najprawdopodobniej układ paliwowy się zapowietrza, miałem tak kiedyś w c-330, tzn.
    po zimie przy orce potrafił zgasnąć po ok. 1 h pracy. Ale po przepompowaniu ręczną pompką, ciągnik odpalał od razu.
    No, ale w końcu nie wytrzymałem tego i zacząłem czyścić zaczynając od baku, wszystkie przewody oraz filtry, no i teraz jest OK. :D

    Cytat:
    dopiero po około 15 minutach odpala

    Bez niczego po prostu zgaśnie Ci i po 15 minutach odpali bez problemu ?
    Jeśli tak to coś z silnikiem jest nie tak. :D
    Pozdrawiam.
  • Poziom 29  
    Sprawdź jeszcze odpowietrzenie korka zbiornika paliwa. Lub gdy wystąpi usterka to odkręć korek. Pompując ręczną pompką czujesz opór i słychać powrót paliwa do baku?
    Jeśli na 100% układ paliwowy niskiego ciśnienia sprawny to winna jest pompa wtryskowa.
    Sprawdź czy jest w niej olej. Jak dużo oleju napędowego to zmień na świeży olej silnikowy.
    Jeśli nie pomoże to niestety wizyta z nią u pompiarza.
  • Poziom 14  
    Kiedyś było o tym na forum. U mnie występował taki problem że pompa nie dostawała co jakiś czas paliwa bo na dnie zbiornika pływały patyki. Niestety tak się dzieje jak sprawdza się poziom paliwa patykiem i czasem się kawałek złamie i po prostu zatyka otwór doprowadzający paliwo. Wystarczyło że zdjąłem wężyk z pompki zasilającej i dmuchnąłem w niego. Niestety problem nie ustąpił bo tak jak u Ciebie co jakiś czas gasł. Pomogło jak wyjąłem i wymyłem zbiornik z wszelkiego syfu. Tobie też to polecam bo na pewno czysty w środku nie jest.
  • Poziom 24  
    Kraśnik ci się sam z siebie nie zamyka? Miałem kiedyś tak.
  • Poziom 29  
    blazej.1994 napisał:
    Kraśnik ci się sam z siebie nie zamyka? Miałem kiedyś tak.

    Ja jestem z Kraśnika, ale jeszcze nie widziałem by się zamykał, i to sam. :-)
  • Poziom 24  
    Kranik! Kochany SwiftKey. Miałem kiedyś ten przypadek, Zamykal się powoli, po jakimś czasie, zanim przyniósłem żabke żeby odkręcić pompke od odpowietrzenia sam się cofał w pozycje otwarty. Kawałek sznurka pomógł dokończyć prace.
  • Poziom 29  
    Zapewne śrubka blokująca na kraniku była za luźna, a odpowietrzenie baku przytkane i stąd podciśnienie które go zamykało.
  • Poziom 2  
    dzięki za zainteresowanie ale tak mi się wydaje że jak by zbiornik był brudny to w odstojniku miałbym syf albo pliwo by w nim nie było a cały czas jest, fakt czasem musiałem go wyczyścić to zaczne od zbiornika, i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej wymieniłem, i czy odpowietrzenie zbiornika jest w korku?

    Dodano po 1 [minuty]:

    i jeszce jedno ciągnik odrazu nie gaśnie tylko zaczyna być słychać jak traci moc, jak paliwo nie dochodzi i puźniej "kaput"
  • Poziom 29  
    haken23 napisał:
    i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej wymieniłem, i czy odpowietrzenie zbiornika jest w korku?

    Dodano po 1 [minuty]:

    i jeszce jedno ciągnik odrazu nie gaśnie tylko zaczyna być słychać jak traci moc, jak paliwo nie dochodzi i puźniej "kaput"


    Zdejmij przewód przelewowy z baku (włóż do butelki) i zobacz jak wraca paliwo przy pompowaniu ręczną pompką, jak i podczas pracy silnika na różnych obrotach.
    Możesz mieć problem z zaworkiem utrzymującym stałe ciśnienie na pompie.
    Wkręcony w śrubę trzymającą przewód przelewowy na pompie.
    O odpowietrzniku baku już pisałem.
    Bak możesz mieć ogólnie czysty, ale pływa po dnie jakiś duży paproch i zatyka kranik.
  • Poziom 2  
    Problem rozwiązany, zrobiłem jak kolega pisał zdjąłem przewód przelewowy do zbiornika pompuje a tu nic więc zacząłem czyszczenie zbiornik popmka filtry i przewody no i fakt był brud w przewodzie dającym paliwo do odstojnika i jeszcze odetkałem odpowierzenie w korku może to też była jakaś przyczyna{jedna śrubka z korka wypadła blaszka się przesunęła i już przy zakręconym nie dostawał powietrza w zbiornik} , dziękuję wszystkim za rady, jak będę coś wiedział to i ja się podziele moim jak narazie skkromnym doświadczeniem, pozdrawiam