Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Harfa laserowa. Co wybrać?

26 Wrz 2013 21:17 2283 16
  • Poziom 6  
    Witam!
    Jestem nowy na forum, ale trafiłem tu ze względu na nurtujące mnie pytanie, oraz chęć zrealizowania marzenia.
    Głównym pytaniem jest to że nie wiem, czy kupić harfę czy ją zrobić. Nie sugerujmy się tym że nie mam doświadczenia w elektronice. Zawsze można komuś zlecić.
    Jednak nie wiem czy samoróbka będzie dzialala tak jak chcę. Zastanawiam się też jak wygląda połączenie wszystkich części harfy.
    Do harfy oryginalnej, chyba wystarczy ona sama i kontroler, a do samoróbki potrzebny jest komputer albo syntezator z tego co wiem.
    Wcale mi nie przeszkadza to że potrzebny jest komputer. Ba nawet pomaga, bo chyba będę miał więcej brzmień.
    Wiem że do harfy potrzebna jest wytwornica dymu. Pytanie jak droga jest ona w eksploatacji... Bardzo chciałbym zostać Jarre'm :D jak to ktoś napisał w temacie ale mało się orientuję w tym wszystkim+tutaj dorzucam jeszcze kilka pytań
    Pozdrawiam Krzysztof
  • Moderator Projektowanie
    Wytwornica dymu służy tutaj jako bajer podkreślający widoczność laserowych wiązek.
    Zwróć uwagę na jeden drobny, ale jakże istotny fakt, który diametralnie podnosi trudność konstrukcji...

http://www.youtube.com/watch?v=0l7IGOE5tIM

... promienie tej harfy nie są od góry niczym ograniczone, więc nie masz jak wykryć przerwania promienia. Musisz to robić inaczej. Jak ? Nie wiem, ale wiem, że to nie będzie proste.
  • Poziom 27  
    Kuniarz napisał:
    ... promienie tej harfy nie są od góry niczym ograniczone, więc nie masz jak wykryć przerwania promienia. Musisz to robić inaczej. Jak ? Nie wiem, ale wiem, że to nie będzie proste.