Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 407 2.7hdi sedan sport pack fap 2007 brak dzwieku radio Jbl

koza8423 27 Sep 2013 00:41 2700 9
    koza8423
    Level 2  
    Witam. Miałem problem z klimatyzacja dwustrefowa. Od strony kierowcy grzalo zamiast chlodzic . Wymieniono klapke ,następnie silniczek klimatyzacji i teraz działa jak należy. Problem dotyczy dźwięków w samochodzie. Nie działa radio,wbudowana nawigacja,komendy głosowe,czujniki cofania i brak sygnałów przy zmianie biegów (automat ). W warsztacie powiedziano mi że usterka dotyczy bezpiecznika (który podobno znajduje się w bagażniku) i jego wymiana to koszt 400 eur . Auto kupione we Francji ,warsztat we Francji . Część ,która chcą mi wymienić nazywają tu "ampule ". Jak dla mnie to bezpiecznik. Nie znam się kompletnie na samochodach.proszę o pomoc. Czy przy naprawie klimy mogli coś popsuć.? Twierdzą ,że nie. Upierają się że takie części się zużywają i że to przypadek.ale jak dawałem do naprawy to wszystko prócz klimy działało. Z góry dziękuje za radę
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Skoro działało wszystko prócz klimy, to jedź na reklamację.
    koza8423
    Level 2  
    Przeczytaj raz jeszcze ostatnie zdanie. Warsztat twierdzi że część sama się zuzyla i nie ponosi za to odpowiedzialności. Napisałem , że nie znam się na samochodach, ale kretynem nie jestem i już u nich byłem. Pzdr.
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    No niestety, ale takiego z ciebie robią... Elektronika nie zużywa się, bo się zużywa. Albo działa poprawnie, albo się wysypuje, ale zazwyczaj jej ktoś w tym pomaga. Głośniki mogą się zużyć, ale nie półprzewodniki w normalnych warunkach pracy.