Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 2.7hdi sedan sport pack fap 2007 brak dzwieku radio Jbl

27 Wrz 2013 00:41 2514 9
  • Poziom 2  
    Witam. Miałem problem z klimatyzacja dwustrefowa. Od strony kierowcy grzalo zamiast chlodzic . Wymieniono klapke ,następnie silniczek klimatyzacji i teraz działa jak należy. Problem dotyczy dźwięków w samochodzie. Nie działa radio,wbudowana nawigacja,komendy głosowe,czujniki cofania i brak sygnałów przy zmianie biegów (automat ). W warsztacie powiedziano mi że usterka dotyczy bezpiecznika (który podobno znajduje się w bagażniku) i jego wymiana to koszt 400 eur . Auto kupione we Francji ,warsztat we Francji . Część ,która chcą mi wymienić nazywają tu "ampule ". Jak dla mnie to bezpiecznik. Nie znam się kompletnie na samochodach.proszę o pomoc. Czy przy naprawie klimy mogli coś popsuć.? Twierdzą ,że nie. Upierają się że takie części się zużywają i że to przypadek.ale jak dawałem do naprawy to wszystko prócz klimy działało. Z góry dziękuje za radę
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Skoro działało wszystko prócz klimy, to jedź na reklamację.
  • Poziom 2  
    Przeczytaj raz jeszcze ostatnie zdanie. Warsztat twierdzi że część sama się zuzyla i nie ponosi za to odpowiedzialności. Napisałem , że nie znam się na samochodach, ale kretynem nie jestem i już u nich byłem. Pzdr.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No niestety, ale takiego z ciebie robią... Elektronika nie zużywa się, bo się zużywa. Albo działa poprawnie, albo się wysypuje, ale zazwyczaj jej ktoś w tym pomaga. Głośniki mogą się zużyć, ale nie półprzewodniki w normalnych warunkach pracy.
    Oddałeś auto ze sprawnym systemem. Odebrałeś z niesprawnym. I dziwnym trafem zużycie nastąpiła akurat u mechanika. Strasznie grubymi nićmi szyte...
  • Poziom 37  
    koza8423 napisał:
    Nie działa radio