Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ilu hercowy telewizor do PS4

kozak355 27 Wrz 2013 20:30 5019 5
  • #1 27 Wrz 2013 20:30
    kozak355
    Poziom 2  

Mam upatrzony model telewizora samsung UE 40 F 6270, niestety ma on tylko 100 Hz i nie wiem czy będzie wystarczający pod konsole PS4. Wiadomo nie jest to małe przedsięwzięcie i chciałbym aby te dwa sprzęty ze sobą działały na najwyższych obrotach. Drugim telewizorem który biorę pod uwagę to LG 42LA620s -tegoroczny LG z systemem 3D i odświeżaniem 200Hz. Ceny są porównywalne. Jednak Samsung ma lepszej jakości obraz, a 3D do PS4 nie potrzebuję. Proszę o wasze opinie, będzie to moja pierwsza konsola i co do wymagań telewizora jestem kompletnie zielony. Z góry dziękuję.

• #2 28 Wrz 2013 07:44
    jacekko0
    Poziom 31  

Oba telewizory posiadają matrycę 50 Hz a te 100 czy 200 Hz jest to chwyt marketingowy z podświetleniem. Ja wybrałbym Samsunga.

• #3 28 Wrz 2013 10:45
    jacekRCA
    Poziom 25  

Lepiej patrz na input lag, Samsung UN40F6300 ma 43ms, ten co upatrzyłeś lepszego nie będzie miał bo to jakiś uboższy model. Natomiast np znalazłem że 50LA6200 ma coś około 44, więc 42 calówka będzie miała mnie na pewno, a to są jeszcze dopuszczalne czasy dla komfortowego grania. A wskaźnik MCI200Hz w LG będzie Ci poprawiał ostrość w dynamicznych scenach. Także im większy tym lepiej, on jest porównywalny z CMR w Samsungu. Co do jakości wg mnie w LG jest lepiej bo jest panel IPS. Widziałeś te telewizory na oczy? Pamiętaj, że w sklepie, czasami gorsze telewizory podkręcają żeby w porównaniu przy pierwszym wrażeniu wyglądały podobnie albo lepiej od tych lepszych.

• #4 28 Wrz 2013 14:05
    kozak355
    Poziom 2