Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mazda 6 sedan 2.0 141km. 2003r - wyświetlacz,kontrolka airbag, szyba

27 Wrz 2013 23:25 6060 4
  • Poziom 12  
    Witam wszystkich kupiłem kilka dni temu m6 2003 sedan 2.0 benzyna 141km. i mam kilka problemów z elektroniką zaznaczam ja jestem zielony w tych sprawach :)

1.Problem: nawiew a mianowicie czasem mi pokazuje na wyświetlaczu tą temperaturę i szybkość nawiewu a czasem nie i w tedy nawiew normalnie działa lecz nie pokazuje na wyświetlaczu nie wiem czemu czasem się załączy i tak w kółko przy tym jak się wyłączy nie podświetlają mi się też klawisze od podgrzewania szyby i wlotu powietrza (od środka i zewnątrz).

2.Problem: świeci mi kontrolka od airbagu też nie zawsze ale często na początku mruga póżniej ciągle świeci byłem u elektryka to skasował mnie 50zł za diagnozę i pa pa bo komputer pokazał że błąd tkwi w dezaktywatorze poduszek czyli trzeba by było niby zresetować ponoć to jest na kluczyk gdzieś ale ja nie mam pojęcia gdzie ani poprzedni właściciel tez nie wie dodam że nie wiem czy ta wersja jest przed czy po lifcie nie wiem nawet jak to dostrzec.

3.Problem: szyba od mojej strony na automatycznym zamykaniu w połowie się sama cofa jak by ją coś blokowało a gdy normalnie ją podnoszę manualnie to spoko mogę zamknąć całą z otwieraniem na auto nie ma żadnego problemu tylko przy zamykaniu.

Z góry dziękuję za pomoc aha i jestem z okolic Oświecimia jeżeli był by ktoś chętny do pomocy to mogę podjechać.Pozdrawiam Paweł
  • Poziom 26  
    1. Do sprawdzenia wtyczki w panelu głównym i cała płyta panelu pod kątem korozji i "zimnych".