Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przekaz obrazu z laptopa na telewizor

Werseus 28 Wrz 2013 11:08 2025 5
  • #1 28 Wrz 2013 11:08
    Werseus
    Poziom 2  

Witam.
    Generalnie jestem amatorem w tej kwestii dlatego też wolę się zapytać.

Mój problem wygląda następująco:
    Chciałbym aby z mojego laptopa przesyłać obraz na telewizor. Tyle że mój laptop jest dość nowy (tzn bodajże na sygnale cyfrowym [chyba tak to się zwie]), a telewizor stosunkowo stary (tzn analogowy). Nie wiem do końca czy to jest możliwe na takim połączeniu. Dodatkowo jeśli coś to może zmienić/ułatwić mam do telewizora Tuner TV Overmax OV-TN-09 choć nie wiem czy to może coś ułatwić czy też cokolwiek umożliwić.

Trochę już o tym wszystkim czytałem na Internecie i w sumie nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi czy jest to możliwe czy też nie, też gdzieś wyczytałem że tuner tv umożliwia taki przekaz, ale nie było opisane jak, a raczej nie za pomocą kabla HDMI bo próbował. Nie chcę też kupować w ciemno jakiś przejściówek, bo czytałem że jest dużo "fakeowych" przejściówek, o ile nie wszystkie takie są.

Więc jeżeli jest coś takiego możliwe to byłbym wdzięczny za wyjaśnienie, jeżeli nie to przynajmniej będę wiedzieć by dać sobie z tym spokój.

0 5
  • #3 28 Wrz 2013 16:07
    Werseus
    Poziom 2  

Laptop: Samsung 300V5A-A09

Telewizor: Philips Matchline, niestety żadnego konkretnego modelu nie mogę przybliżyć, bo nie ma żadnych innych oznaczeń, kartonu czy też żadnej instrukcji po nim też nie posiadam.

0
  • #4 28 Wrz 2013 16:43
    AxelNext
    Poziom 38  

Nie ma naklejki z tyłu na obudowie :?:

0
  • Pomocny post
    #5 28 Wrz 2013 23:48
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

Potrzebujesz konwerter sygnału z portu HDMI komputera na port taki jaki ma ten tv od strony video (euro, composite).

0
  • #6 29 Wrz 2013 22:25
    Werseus
    Poziom 2