Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy fabryczna instalacja LPG Stag 300 jest dobra w nowym Mitsubishi Colt 1,3

jag3210 29 Wrz 2013 13:16 2307 6
  • #1 29 Wrz 2013 13:16
    jag3210
    Poziom 6  

    Witam,
    Chcę kupić nowego Mitsubishi Colta 1,3 95KM. Auto ma wzmocnione gniazda i następującą instalację LPG:

    Zbiornik - GZWM Grodków ZT 180 teroidalny 49l
    Wielozawór - TOMASETTO ACHILLE AT 02
    Gazoszczelna obudowa - GZWM Grodków 03 (zbiorniki toroidalne)
    Filtr gazu - ZMW Czaja FL03
    Reduktor / Parownik - AC SA R 01
    Zawór odcinający - VALTEK 03
    FAGUMIT (klasy 2)
    Przewody - nie dotyczy
    Wlew paliwa - TOMASETTO ACHILLE MOD AT 06
    Urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacze) - AC GIAC01 APACHE
    Czujnik ciśnienia - AC AUTOGAZ PS-01 (klasy 2)
    Elektroniczna jednostka sterująca - AC STAG 300-4 Premium

    Czy ten zestaw jest w miarę? Tylko przy tej instalacji gazowej mam gwarancję silnika na 3 lata (lub do 100 kkm). Proszę o opinie - w poniedziałek muszę podjąć decyzję.

    Pozdrawiam

    Jarek

    0 6
  • #2 29 Wrz 2013 13:53
    zed71
    Poziom 22  

    jezeli bedziesz miał gwarancję to co się martwisz ;-) firma ac (producent stag-a) jest dość popularna i nie bedziesz miał problemów z serwisem w późniejszym okresie (po gwarancji) najwazniejsze jednak aby montaz przeprowadził fachowiec bo to od niego wszystko zalezy. przy kupnie colta mozesz tez zamontowac instalacje brc (przy zachowaniu pełnej gwarancji- szczegóły w salonie) ale chyba Twój dealer nie ma w pobliżu serwisu brc tylko ac- ale to najmniejszy problem. w sumie stag jest dobrym wyborem wiec nie masz co myśleć ;-)

    0
  • #3 29 Wrz 2013 14:16
    tzok
    Moderator Samochody

    Tylko pamiętaj o jednym - to jest instalacja dealerska a nie fabryczna, czyli zakładana w jakimś warsztacie, takim samym w jakim może założyć każda inna osoba za 1/2 albo 1/3 ceny jaką zapłacisz u dealera... tylko oczywiście straci gwarancję na samochód.
    Podane składniki tej instalacji są mocno przeciętne.

    0
  • #4 29 Wrz 2013 19:19
    jag3210
    Poziom 6  

    tzok napisał:
    Tylko pamiętaj o jednym - to jest instalacja dealerska a nie fabryczna, czyli zakładana w jakimś warsztacie, takim samym w jakim może założyć każda inna osoba za 1/2 albo 1/3 ceny jaką zapłacisz u dealera... tylko oczywiście straci gwarancję na samochód.
    Podane składniki tej instalacji są mocno przeciętne.


    A co przydałoby się zmienić by zestaw był w porządku? Będę wdzięczny za szyb ką odpowiedź - podejdę z Twoimi wskazówkami do Mitsubishi i dopytam o możliwości zamiany - pytanie tylko na co?;/

    0
  • #5 30 Wrz 2013 22:35
    jag3210
    Poziom 6  

    Po wielu interwencjach w kilku serwisach Mitsubishi w Trójmieście (dokładnie w 3) okazało się, że jednak mogą zamontować BRC-Sequent-24.11 (w ciut wyższej cenie). Zostać przy stagu czy dołożyć 350zł i brac BRC?

    0
  • #6 30 Wrz 2013 23:05
    tzok
    Moderator Samochody

    Jeśli masz dobry serwis BRC to bierz BRC, ale jeśli będą to zakładać "na siłę" w zakładzie który nigdy tej instalacji nie zakładał to zostań przy STAGu. Różnica w cenie komponentów przekracza 350zł, więc warto dopłacić do BRC.

    0
  • #7 01 Paź 2013 22:49
    jag3210
    Poziom 6  

    Ostatecznie instalacja BRC p&d w cenie 24.11. Mają robić w zakładzie wskazanym przez brc w Trojmiesice. Zobaczymy. Jak coś to bede reklamował do bólu.
    Dziekuje
    i pozdrawiam

    0