Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL ASTRA G - Jak wkodować pilot po wymianie baterii?

Killaz006 30 Wrz 2013 17:19 12861 5
  • #1 30 Wrz 2013 17:19
    Killaz006
    Poziom 8  

    Witam,

    Wymieniłem baterie w pilocie od alarmu, niestety, teraz w ogóle alarm na niego nie reaguje. Alarm to Predator 2000 Plus. Jak go wkodować?

  • #2 30 Wrz 2013 18:01
    melas
    Poziom 25  

    Wsadź klucz do stacyjki włącz zapłon i naciśnij zamykanie na pilocie i trzymaj 30sek powinien zamknąc się central czyli otrzymasz potwierdzenie że klucz został zaprogramowany.

  • #4 30 Wrz 2013 19:42
    Killaz006
    Poziom 8  

    Sposób melasa niestety nie działa. A z drugiego wątku wynika, że samemu tego nie rozkoduję...

  • #5 01 Paź 2013 22:17
    s.q
    Poziom 21  

    Witaj, sposób melasa mówi jak przywrócić fabryczny pilot w kluczyku. Czasami taniej i szybciej i z dwoma nowymi pilotami oraz z gwarancją można założyć drugi alarm. Pozdrawiam.

  • #6 01 Lis 2013 18:08
    elveez
    Poziom 10  

    Tagi: Opel astra G 2002 1,6 16V (105KM), pilot, kluczyk, centralny zamek, zanik zasięgu, brak reakcji,

    Nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj.

    Na wielu forach w tym poświęconych głównie Oplom szukałem problemu ze spadającym zasięgiem pilota zamka centralnego. Mity o jakich się naczytałem sprawiły ze oprócz rechotu, postanowiłem naipsać o zabiegach jakie wykonałem by poprawić zasięg.

    Po miesięcznej przerwie w eksploatacji pojazdu kluczyk nagle przestał wręcz działać. 2 na 8 prób użycia pilota kończyło się powodzeniem. Nie szło także ustalić jakie położenie kluczyka daje powodzenie w użyciu. Na początek postanowiłem sprawdzić styki baterii, delikatnie pobieliłem je cyną co dało poprawę na około 2 dni. Następnym krokiem było oczyszczenie dokładnie wnętrza obudowy spirytusem ( po 10 latach kluczyk miał oryginalnę baterię 3,02V i mase starego potu z dłoni w zakamarkach) Po tych czynnościach zasięg poprawił się nieco ( 5/10 powodzenie) Zużyty styk przycisku podkleiłem pianką na taśmę dwustronną i zalałem to klejem kropelka ( nie próbujcie zastępować wytartej gumki krążkiem gumy)

    OPEL ASTRA G - Jak wkodować pilot po wymianie baterii?

    5 dni nacieszyłem sie poprawnie działającym kluczykiem ( kiedyś działał nawet z 30 m a z okna w bloku z 40-50m) Skutecznym rozwiązaniem okazało się przylutowanie baterii do styków bieguna + Kluczyk śmiga już 2 tydzień i ma swój oryginalny zasięg.

    OPEL ASTRA G - Jak wkodować pilot po wymianie baterii?

    Zauważyłem także że brelok jaki zastosowałem ( aluminiowy oksydowany karabińczyk) znacznie zredukował jego zasięg, do ok 10 m (Podejrzewam że absorbował on część fal) po odpięciu znów śmiga z 30-40 m
    Nie wierzcie w bzdury typu (zimny lut) i propozycje dotykania rozgrzanym grotem każdego styku ponieważ bardzo łatwo uszkodzić delikatne elementy SMD. ( także napięciem jakie może występować na końcówce grotu) To układ typowo radiowy (RLC) więc każdy gram cyny zmienia charakterystykę tego układu i jego działanie. Czytałem także o próbie przedłużania anteny w układzie w progu. To także skróci żywotnośc działania ponieważ długość anteny wylicza się (podobnie jak w CB) przedłużenie anteny zmienia warunki superpozycji lini radiowej.

    P.s Wiele osób pyta co daje przytkinęcie kluczyka do głowy podczas próby zwiększenia zasięgu. Mózg emituje fale radiowe, które interferują z tymi wysyłanymi przez kluczyk zdarza się że fale mózgowe wzmacniają działanie kluczyka, ale to zależy jeszcze od wielu innych warunków ( pogoda, otoczenie samochodu, propagacja fali ) Doświadczalnie skuteczność wylicza się jako 4-6% wzmocnienia.

    P.s 2 ponowne zakodowanie kluczyka nie poprawia jego zasięgu.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME