Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 323F - Mazda 323F III generacja czy warto?

xevirix 30 Wrz 2013 20:13 5487 6
  • #1 30 Wrz 2013 20:13
    xevirix
    Poziom 8  

witam, zastanawiam się nad zakupem mazdy 323F z 2001-2003 roku i mam pytanie do posiadaczy tego samochodu jak wygląda eksploatacja co trzeba wymieniać oprócz rozrządu, olejów, filtrów, klocków tarcz jakie są + i - tego samochodu oczywiście motor 1.6 + założył bym sekwencję aha myślę nad kupnem samochodu z zagranicy czyli Niemcy

• #2 30 Wrz 2013 21:22
    13adam13
    Poziom 29  

Witam,
    Ja jeżdżę od dwóch lat tą mazdą poza wymianą oleju i filtru jeszcze nic nie wymieniałem, i na razie się na to zanosi. Mazda 323F to bardzo udany samochód i oszczędny. Motor 1.6 i bodajże 100 KM to na taki samochód o małych gabarytach jest ,aż za nadto przy silniku wysokoobrotowym , na prawdę.
    Przejechałem już nim 20 tys. km i nic nie nawaliło, i się miło jeździ. :D
    Ale sekwencja odpada przy tym aucie, szkoda niszczyć silnik, japońce nie lubią gazu, na benzynie nie pali za dużo. :wink:
    Gaz to można sobie założyć do kuchenki, a nie do samochodu. :spoko:
    Takie jest moje zdanie.
    Najważniejsze to żeby korozja go nie złapała, bo karoseria nie jest mocnym punktem mazd. :cry:
    Nic na razie nie wymieniałem, bo nie było co, ale musisz sprawdzić stan zawieszenia i układ kierowniczy przed zakupem. :D
    Pozdrawiam, i udanego zakupu. :bye:

• #3 01 Paź 2013 15:34
    xevirix
    Poziom 8  

13adam13 napisał:
    Witam,