Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Testo
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Texta TXT Truck - Zakup Texa Truck TXT z Dashboard

kgr.hme 02 Paź 2013 10:27 3732 11
  • #1 02 Paź 2013 10:27
    kgr.hme
    Poziom 2  

    Witam Wszystkich

    prowadzimy serwis ciężarowy i nadszedł czas na zakup testera diagnostycznego.

    Jestem praktycznie zdecydowany na zakup testera Texa TXT Truck z Dashboard.

    Ps. Co sądzicie o tym dashboard do Texy ??

    Wiem, że nie zrobi ona wszystkiego co MAN Cats lub VCI2 itd.. Ale może dla nas wystarczy ??

    Jednak mam pytanie do użytkowników, czy nie będę żałował zakupu i czy Texa to nie strata pieniędzy.

    Może lepiej kupić znacznie tańszego Autocoma i inne testery dedykowane.

    0 11
  • Testo
  • #2 02 Paź 2013 17:43
    daro111
    Poziom 31  

    Witam.

    kgr.hme napisał:
    Jestem praktycznie zdecydowany na zakup testera Texa TXT Truck z Dashboard.

    Używam i polecam,to raczej najlepszy sprzęt tego typu na rynku.Zdiagnozujesz tym praktycznie większość pojazdów jak i naczep/przyczep.Co prawda jest trochę niedociągnięć jeżeli chodzi o tłumaczenie na język polski.Wiadomo że najlepiej mieć sprzęt dedykowany do danej marki ,ale z uniwersalnych diagnoskopów ten radzi sobie nieźle.
    kgr.hme napisał:
    Wiem, że nie zrobi ona wszystkiego co MAN Cats lub VCI2 itd.. Ale może dla nas wystarczy ??

    Wiadomo że nie obskoczy wszystkiego ale używając TEXY od ponad 3 lat może 2 sztuki trzeba było odesłać na serwis.
    kgr.hme napisał:
    Ps. Co sądzicie o tym dashboard do Texy ??

    Niestety nie posiadam tej opcji i nie wiem jak się sprawuje.
    Najważniejsze że TEXA się rozwija i wprowadza coraz to większe możliwości tego sprzętu.

    0
  • #3 02 Paź 2013 18:07
    MAN Electronics
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Kupując sprzęt uaktywnij opcję "Special Code" umożliwisz sobie tym samym rozszerzenie o możliwości ustawień dodatkowych w ECU.

    daro111 napisał:
    Zdiagnozujesz tym praktycznie większość pojazdów jak i naczep/przyczep.
    Dokładnie nie ma większych problemów z diagnostyką. Jedynie w naczepach ... tłumaczenie opisów procedury kalibracji lub kopiowanie plików konfiguracyjnych to porażka w porównaniu z wersjami OEM-owymi.

    Schematy systemów, nazwy komponentów odbiegają od "serwisowych" ale są pomocne jeśli się nie posiada żadnego.

    Większość usterek, jeśli tylko posiadasz wiedzę zrobisz na pewno i będzie pomocna.

    0
  • #4 02 Paź 2013 18:53
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Nie posiadam TEXY do ciężarówek, ale do osobowych i dostawczych i w pełni mogę potwierdzić opinie kolegów wyżej.

    0
  • Testo
  • #5 02 Paź 2013 19:03
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Dashboard to moim zdaniem zbędny gadget. Jak kolega wcześniej wspomniał opłacenie opcji dodatkowej special code jest bardziej opłacalne.
    Autocom dla ciężarówek miałem w ręku ale niesyety nie było kabla na OBD24V i nie miałem możliwości sprawdzenia. W trybie demo dużo więcej było Mercedesa MP4 i nowe Volvo a w ostatniej Texie nie było np Volva i niektórych systemów MP4.
    Na plus za Texa jest dość spora dokumentacja dla obsługi aut.(Jeśli się nie posiada żadnej)

    0
  • #6 02 Paź 2013 20:44
    kgr.hme
    Poziom 2  

    Serdeczne Dzięki za Wypowiedzi :)

    Ps. W końcu forum na, którym można liczyć szczere opinie innych :)

    0
  • #7 02 Paź 2013 20:55
    MAN Electronics
    VIP Zasłużony dla elektroda

    serwis_gh napisał:
    opłacenie opcji dodatkowej special code jest bardziej opłacalne
    Special Code jest darmowy, warunek zarejestrowany sprzęt na osobę/firmę, która na odpowiednie oświadczenie pisemne (dla TEXA), bierze odpowiedzialność za dokonywane zmiany za pomocą tej funkcji.

    0
  • #8 02 Paź 2013 20:56
    daro111
    Poziom 31  

    kgr.hme napisał:
    W końcu forum na, którym można liczyć szczere opinie innych

    Nie wiem nawet czy nie jedyne :)

    0
  • #9 03 Paź 2013 20:34
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Warto w każdym razie opłacać aktualizację. Różnice między kolejnymi wersjami softu są duże, czy to Autocomm czy Texa.
    Nie widziałem wypowiedzi na temat polskiego oprogramowania i interfejsu. Ale pewnie cena jest bardziej zaporowa od Texy. Ale jak na początek Autocomm czy bliźniak Delphi może być. Ale jak na profesjonalny serwis myślę ze Texa ma lepsze wsparcie techniczne i pewniejsze oprogramowanie.
    Oczywiście bierzemy pod uwagę legalne oprogramowanie!

    0
  • #10 04 Paź 2013 12:04
    Auto-Luk
    Poziom 11  

    Mam TEXE od dobrych 6 lat, zaczynałem od mobile teraz już wymieniłem i mam TXT pass-thrue. Mam jeśli chodzi o ciężarówki fulla, osobówki tylko lihgt, do tego jeszcze kilka lat temu dokupiłem UNIPROBE też mam w fullu.
    Sprzęt daje redę. I jeśli chodzi o pomoc i rozwój jak kolega wcześniej wspomniał TEXA ma chyba najlepsze.
    Zaczynał od mobile i na prawdę idą ostro do przodu.

    Znajmy ma Jaltesta oryginał też, ale według mnie jest słaby. Cienkie schematy, rozwój taki sobie a jeśli chodzi o pomoc to praktycznie w ogóle brak.

    Auto-com jeśli chodzi o duże to totalna porażka jaki clone chinski i tak samo oryginał. Miałem na testach oryginał w ogóle się nie nadaje beznadziejna interpretacja błędów nawet po angielsku.

    0
  • #11 15 Lis 2017 08:27
    Chavez
    Poziom 14  

    Zakupiłem Texe 2017, brak abonamentu, aktualizacja Truck niecałe 3000 zł/ rok. Zalecają raz na 3 lata. Jeśli chodzi o możliwości Scania R440-kodowanie i odłączanie wtryskiwaczy (można więcej niż 1 na raz), balans cylindrów, test sprężania i wiele innych w silniku. Działa z naczepami przez złącze ISO bez problemu. Dobra baza danych. W porównaniu z Jaltestem słabiej opisane elementy na schematach elektrycznych (nie wszystkie). Wygodny interfrejs, szybki wybór np. regulacji, serwis, bez konieczności szukania po sterownikach. Nie można odczytywać pomiarów w formie wykresów.
    Osobowe: Hyundai Santa Fe 2005 tylko 17 pomiarów w silniku, można wykonywać test wtryskiwaczy, sprężania. Mazda 323 Diesel 2001 - brak możliowści podłączenia. VAG po 2005 roku, Fiat Ducato 2011 wszystko jest ok.
    Szprzęt godny polecenia!

    0
  • #12 16 Lis 2017 08:34
    dare23
    Poziom 18  

    Też polecam Texę ale dashboard sobie odpuść. Zbędne wyrzucenie kasy. Texa ma większe mozliwości jeśli chodzi o parametryzacje i kodowania niż autocom jesli o ciężarówki chodzi.

    0